۷.۲ هزار میلیارد تومان از مطالبات ایثارگران کشور پرداخت شد

 ۷.۲ هزار میلیارد تومان از مطالبات ایثارگران کشور پرداخت شد
شناسه خبـر : ۲۹۳۴۶ چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

 معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پرداخت ۷.۲ هزار میلیارد از مطالبات ایثارگران، گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مهر ماه انجام می‌شود.

به گزارش موج خبر، محمود پاکدل امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم معرفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به پرداخت هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد از مطالبات ایثارگران در حوزه مطالبات ماده ۳۸ جانبازان و آزادگان، هزینه‌های آموزشی ایثارگران، درمان و…، اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته، تفاهم نامه استانی تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران در ۱۵ استان کشور منعقد شده است.

وی، عنوان کرد: در لرستان نیز اقدامات خوبی در اجرای این تفاهم نامه انجام شده است.

معاون تعاون و اشتغال سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، افزود: همچنین همسان سازی حقوق بازنشستگان خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مهر ماه انجام می‌شود.

پاکدل با بیان اینکه خانواده شهدا، صندوق بازنشستگی خاصی ندارند، صندوق بازنشستگی این قشر همان بنیاد شهید است، گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان بر اساس دو مبنا صورت می‌گیرد، یکی شهدایی که در همکاری با نیروهای مسلح شهید شده‌اند و حدود ۵۱ هزار نفر هستند که ستاد کل نیروهای مسلح محاسبات آنها را در اختیار ما قرار می‌دهند و مبنای دیگر بر اساس آمار سازمان بازنشستگی کشوری خواهد بود.

 

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir