افتتاح طرح توسعه بیمارستان «کوثر» بروجرد تا پایان دولت

افتتاح طرح توسعه بیمارستان «کوثر» بروجرد تا پایان دولت
شناسه خبـر : ۲۹۳۲۶ چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مقرر شده که طرح توسعه بیمارستان «کوثر» این شهرستان تا پایان دولت افتتاح شود.

به گزارش موج خبر، عباس گودرزی در حاشیه بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح‌های اقتصادی بروجرد، اظهار داشت: با توجه به تعامل خوب بین کمیسیون اجتماعی مجلس و وزارت کار، ظرفیت‌های خوبی متناسب با خدماتی که در سایر نقاط کشور ارائه شده، در شهرستان بروجرد نیز ایجاد شده است.

وی با اشاره به بحث توسعه بیمارستان «کوثر» بروجرد به حدود سه برابر افزایش سطح، عنوان کرد: درمانگاه فعلی این بیمارستان، ۳۲۰ متر است که در پروژه جدید به سه هزار و ۶۵۰ متر با همه استانداردهای درمانی «آی سی یو»، «سی سی یو»، «ان آی سی یو»، بخش‌های ویژه بستری و… رسیده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقرر بوده که این بیمارستان تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد، افزود: همچنین کارخانه شیر یکی از ظرفیت‌های خوب در شهرستان بوده که با اقدامات صورت گرفته احیا شد.

گودرزی با تاکید بر اینکه این کارخانه استعداد این را دارد که به زنجیره محصولات لبنی تبدیل شود، بیان داشت: توسعه ورزشگاه کارگران یکی دیگر از اقدامات در دستور کار است، بودجه آن تأمین شده و در حال اجرا است.

وی با تاکید بر اینکه دارایی تأمین اجتماعی یک سرمایه بین نسلی است و همه ما در حفظ، نگهداری و ارتقای آن وظیفه داریم، افزود: وضعیت صندوق‌های بازنشستگی، بسیار بد است که یا ارتزاق آنها از طریق منابع عمومی دولت است و یا در حال از دست رفتن هستند که نباید اجازه دهیم که تأمین اجتماعی نیز به این سرنوشت بد مبتلا شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: باید با برنامه ریزی لازم، به گونه‌ای اقدام کرد که ارزش افزوده ظرفیت‌ها در این حوزه افزایش پیدا کند.

گودرزی با اشاره به اینکه کار در مجموعه شستا، تأمین اجتماعی و این شرکت‌های سرمایه گذاری بسیار سخت است، بیان داشت: تصمیم گیری ها در این بخش‌ها بسیار حساس است، امیدواریم با تصمیمات درست، بهتر از گذشته فعال باشند و دارایی آنها برای بازنشستگان اضافه شود.

وی، گفت: ما نیز در کمیسیون اجتماعی مجلس با تمام ظرفیت، آمادگی داریم که مجموعه وزارت کار، تأمین اجتماعی و صندوق‌های وابسته را کمک کنیم تا در انجام وظیفه خود موفق باشند.

 

منبع خبر:موج خبر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir