رفع مشکلات واحدهای اقتصادی بروجرد از سوی وزارت کار پیگیری‌می‌شود

 رفع مشکلات واحدهای اقتصادی بروجرد از سوی وزارت کار پیگیری‌می‌شود
شناسه خبـر : ۲۹۳۱۷ چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیگیری برای رفع مشکلات واحدهای اقتصادی شهرستان بروجرد از سوی این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش موج خبر، حجت الله میرزایی امروز چهارشنبه در بازدید از کارخانه اکسیر بروجرد، اظهار داشت: پروژه تولید شیر خشک شهرستان بروجرد با سرعت خوبی در حال اجرا بوده و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه این پروژه با حدود ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری می‌رسد، عنوان کرد: زمین کافی برای طرح توسعه این شرکت وجود دارد و امیدواریم با افزایش این ظرفیت به حدود ۸۰۰ تا هزار تن شیر، در سال‌های آینده توسعه پیدا کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه همچنین دو شرکت اکسیر و زاگرس فارمد، دو شرکت مهم در حوزه دارو سازی هستند، بیان داشت: این شرکت‌ها در قطع وابستگی، صادرات محصولات دارویی و تأمین ارز برای کشور مؤثر هستند و جز بنگاههای مهم و محوری در ایجاد خوشه صنایع غذایی و دارویی در لرستان محسوب می‌شوند.

میرزایی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تعداد واحدهای دارای مشکل بروجرد بسیار کم است، افزود: در این شهرستان فقط یک بنگاه مشکل دار با تعاریف عرفی و استاندارد ما وجود دارد که در اختیار قوه قضائیه بوده و باید تعیین تکلیف شود.

وی، بیان داشت: ما تلاش می‌کنیم هیچ بنگاهی مشکل دار نشود و گاهی با کوچک‌ترین عوارض هشدار دهنده در راستای پیگیری برای حل آنها اقدام می‌کنیم.

 

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir