ضرورت توجه به ورزش همگانی در لرستان

ضرورت توجه به ورزش همگانی در لرستان
شناسه خبـر : ۲۸۰۳۴ یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر ضرورت توجه به ورزش همگانی در این استان تاکید کرد.

به گزارش موج خبر، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی امروز یکشنبه در دیدار با اعضا و ورزشکاران هیئت قایقرانی لرستان در سخنانی با اشاره به توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حوزه ورزش، اظهار داشت: زیرساخت‌های خوبی در این زمینه فراهم شده اما برای رسیدن به قله و اهداف مدنظر در این حوزه همچنان فاصله داریم.

وی با بیان اینکه تلاش و فعالیت لازمه کار است و باید بدانیم که لرستان را باید خودمان بسازیم، عنوان کرد: از درون استان باید کار شروع شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به دیدار با مسئولان ملی برای رفع مسائل و مشکلات استان، افزود: به دنبال دیدار با وزیر کار، مقرر شده که هیئت‌هایی از سوی این وزارتخانه در استان برای پیگیری مشکلات لرستان حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه هر کار باید مبتنی بر برنامه ریزی علمی و آموزشی باشد، گفت: لرستان در رشته‌های ورزشی مختلف دارای استعدادها و ورزشکاران مطرحی است.

وی از فعالیت مدیران «چند شغله» انتقاد کرد و گفت: این امر یک مسئله است و متأسفانه پول‌های هنگفتی به مربیان خارجی از سوی این مدیران پرداخت می‌شود و این در حالی است که از افراد کارشناس، علمی و متخصص در این حوزه استفاده نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت توجه به ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: هر چقدر در حوزه ورزش هزینه شود، یک نوع سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به رشد و ارتقای فرهنگی جامعه با توجه به حوزه ورزش، گفت: خوشبختانه بانوان با رعایت حجاب نیز به نحو مطلوبی در امر ورزش فعال هستند و موفقیت آمیز عمل کرده‌اند.

 

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir