جسد مرد ۶۰ ساله در کوه «یافته» لرستان کشف شد

 جسد مرد ۶۰ ساله در کوه «یافته» لرستان کشف شد
شناسه خبـر : ۲۷۴۷۷ شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از کشف جسد مرد ۶۰ ساله در کوه «یافته» این استان خبر داد.

به گزارش موج خبر، صارم رضایی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف یک جسد در کوه «یافته»، اظهار داشت: جسد کشف شده در «یافته» متعلق به مردی تقریباً ۶۰ ساله است.

وی، گفت: بر مبنای گزارش تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر لرستان جسد یافت شده در ارتفاعات کوه یافته خرم آباد متعلق به مردی ۶۰ ساله بوده که از ارتفاع ۳۰۰ متری سقوط کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، افزود: صبح جمعه پس از دریافت گزارشی مبنی بر پیدا شدن جسد فردی در «یافته کوه» بلافاصله تیم چهار نفره واکنش سریع به همراه یک تیم از هیئت کوهنوردی استان به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

رضایی، گفت: تیم واکنش سریع جمعیت قریب ۱۰ ساعت تلاش مستمر توانست جسد فردی که در ارتفاعی نزدیک به ۳۰۰ متر سقوط کرده بود را به وسیله نصب کارگاه به پایین دست منتقل کنند، فرد پیدا شده مردی مسن تقریباً ۶۰ ساله بود که برای شناسایی و احراز هویت به مأموران نیروی انتظامی پاسگاه «بدرآباد» تحویل داده شد.

وی، اظهار داشت با توجه به اینکه در شش ماه نخست سال جاری هیچ‌گونه گزارشی دال بر مفقودی در ارتفاعات «یافته» به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر ۱۱۲، اورژانس ۱۱۵ و پلیس ۱۱۰ به جز دکتر «برزویه» اعلام نشده بود گمان می‌رفت جسد پیدا شده متعلق به ایشان باشد ولی خانواده مرحوم پس از دادن نشانی‌های جسد این احتمال را رد کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، از مردم عزیز لرستان و هموطنان گرامی خواست تا حد امکان از صعودهای تک نفره و کوهنوردی بدون تجهیزات و امکانات خودداری کنند.

 

منبع خبر:موج خبر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir