شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در خرم آباد

شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در خرم آباد
شناسه خبـر : ۱۲۸۶۳ دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «عباس دولتشاهی» امروز(17 شهریور) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.   فرمانده انتظامی خرم آباد از...

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «عباس دولتشاهی» امروز(17 شهریور) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد از استمرار طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبرداد و افزود: با هرگونه بی نظمی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

 

وی در ادامه از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در خرم آباد خبرداد و بیان کرد: در پی وقوع 2 فقره تیراندازی توسط افراد ناشناس به سوی منزل شهروندان، پس از چند شبانه روز اقدامات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی آنان شده که با هماهنگی مقام قضایی طی ۲ مرحله عملیات رعد آسا  موفق به دستگیری ۳ نفر عامل تیراندازی شده اند.



سرهنگ دولتشاهی افزود: پس از بازرسی از محل اختفا آنان تعداد یک قبضه سلاح شکاری بکار رفته در تیراندازی کشف و طی بازجویی از افراد دستگیر شده مشخص گردید علت تیراندازی اختلافات فردی و خانوادگی بوده که پس از تشکیل پرونده  به محاکم قضایی معرفی و نهایتا روانه زندان شدند 



فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با اقتدار تمام با  افرادی که به هر نحو مبادرت به قانون شکنی کنند برخورد  قاطع خواهند کرد.

پایان پیام/599
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir