پروژه برج های دوقلو خرم آباد تعیین تکلیف شود

پروژه برج های دوقلو خرم آباد تعیین تکلیف شود
شناسه خبـر : ۱۲۵۴۸ یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز(16 شهریور) در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه برج های دوقلو خرم‌آباد، اظهار داشت: تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام می تواند نقش مهمی در توسعه استان...

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز(16 شهریور) در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه برج های دوقلو خرم‌آباد، اظهار داشت: تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام می تواند نقش مهمی در توسعه استان داشته باشد.

 

استاندار لرستان افزود: پروژه برج های دوقلوی خرم‌آباد از طرح هایی است که به دلیل برخی مشکلات قبلی، به صورت نیمه‌تمام مانده است.

 

وی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف این پروژه، بیان کرد: برای حل مشکلات این پروژه معتقد به اجرای کار میدانی در کنار برنامه ریزی هستیم.

 

خادمی افزود: سرمایه‌گذار و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با پروژه بر اساس مفاد قرارداد منعقد شده، نسبت به تعیین وضعیت آن با هم همکاری کنند .

 

استاندار لرستان تصریح کرد: به منظور رفع مشکلات پروژه برج های دوقلو کمیته ای به ریاست معاونت عمرانی استانداری و با حضور سایر اعضا تشکیل و در بازه زمانی مشخص برای تعیین تکلیف و خروج از وضعیت کنونی اقدام خواهد شد.

پایان پیام/85
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir