آمادگی برای رفع مشکلات بر سر راه پروژه‌های عمرانی لرستان

آمادگی برای رفع مشکلات بر سر راه پروژه‌های عمرانی لرستان
شناسه خبـر : ۱۲۵۴۵ یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

خرم‌آباد- رئیس کل دادگستری لرستان گفت: دادگستری آمادگی همکاری با دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات و معضلاتی که سد راه پروژه‌های عمرانی آنها شده است را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رزم امروز یکشنبه در جلسه با مدیر عامل شرکت گاز لرستان ضمن اشاره به اینکه لرستان استانی محروم است و دارای مردمی خوب، متدین، مذهبی، انقلابی، تلاشگر و ولایتمدار است، اظهار داشت: این مردم لایق بهترین‌ها هستند و هر چه به این مردم خدمت صورت گیرد، کم است و موجب ثواب اخروی است.

وی با اشاره به اینکه آموزه‌های دینی و بزرگان بر خدمت به خلق خدا تاکید فراوان کرده‌اند، بیان داشت: یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند به مردم خدمت کند و این خدمت در راستای آسایش مردم است، شرکت گاز است.

رئیس کل دادگستری لرستان، افزایش امکانات در روستاها را باعث امید به زندگی در مردم و مهاجرت معکوس عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری مدام بر رونق و جهش تولید تاکید دارند و این خدمت رسانی بر روستاها سبب تولید، رونق، ایجاد اشتغال و نیز بهبود زندگی مردم می‌شود.

رزم ضمن تاکید بر اینکه از مدیران زحمتکش، انقلابی و با درایت که قصد خدمت و عمران و آبادانی و توسعه استان را دارند حمایت می‌کنیم، عنوان کرد: دادگستری استان آمادگی همکاری با دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات و معضلاتی که سد راه پروژه‌های عمرانی آنها شده است را دارد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir