انهدام باند سارقان تحت تعقیب در خرم آباد

انهدام باند سارقان تحت تعقیب در خرم آباد
شناسه خبـر : ۱۲۵۱۰ یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

سرهنگ « عباس دولتشاهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: صیانت از نظم و امنیت مهم ترین رویکرد پلیس است.   فرمانده انتظامی خرم آباد از استمرار طرح ارتقای امنیت اجتماعی در...

سرهنگ « عباس دولتشاهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: صیانت از نظم و امنیت مهم ترین رویکرد پلیس است.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد از استمرار طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خرم آباد خبر داد و افزود: با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

 

وی از انهدام و دستگیری باند سارقان تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: پس از رصدهای پلیسی  ماموران کلانتری 16 پشته موفق به شناسایی تیم ۳ نفره ای از سارقان شده که اقدام به سرقت خودرو ، تلفن همراه و ... می نمایند که بلافاصله مراتب بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

 

 سرهنگ دولتشاهی اظهار داشت: پس از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی محل اختفاء آنان با هماهنگی  مقام قضایی ، طی یک عملیات منسجم و ضربتی افراد را در مخفیگاه خود دستگیر، از آنان تجهیزاتی شامل خودرو مسروقه ، پلاک جعلی و ... کشف و ضبط گردید که پس از استعلامات مشخص شده نامبردگان دارای سوابق کیفری متعدد  و تحت تعقیب دستگاه قضایی و انتظامی می باشند 

 

وی ادامه داد: افراد دستگیر شده دارای سوابقی همچون سرقت خودرو، زورگیری، سرقت گوشی، جعل هویت، فروش مال مسروقه  حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز و ... را در سوابق دارند و در مجموع و پس از بازجویی های فنی ، سارقان به ۱۲ فقره انواع سرقت اعتراف ‌کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد اظهار کرد: به حول و قوه الهی و با همت کارکنان خدوم و سخت کوش انتظامی شهرستان و با تعامل خوبی که بین پلیس و دستگاه قضایی وجود دارد  خواب را از چشمان سارقان و افراد قانون شکن و قانون گریز خواهیم گرفت.

پایان پیام/599
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir