شوک عظیم به ورزش ایران؛ سهمیه المپیک از دست رفت؟/ کار کار انگلیسی‌هاست!

شوک عظیم به ورزش ایران؛ سهمیه المپیک از دست رفت؟/ کار کار انگلیسی‌هاست!
شناسه خبـر : ۱۲۴۶۴۶ پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

ملی پوشان تکواندوی ایران در صورت غیبت در گرندپری منچستر شانس مهمی را برای کسب سهمیه المپیک از دست می دهند.

رقابتهای تکواندو فینال گرندپری طی روزهای ۱۱ و ۱۲ آذرماه به میزبانی منچستر انگلیس و برگزار خواهد شد و تیم ملی تکواندوی ایران قرار است با ترکیب ۵ تکواندوکار در فینال این مسابقات حضور پیدا کند. 

ابوالفضل زندی، مهدی حاجی موسایی و مهران برخورداری به همراه ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده، ۵ تکواندوکار ایران هستند که قرار است در رقابت‌های فینال گرندپری منچستر به میدان بروند. در حالی که کمتر از سه روز تا آغاز این مسابقات باقی مانده اما انگلیس هنوز ویزای ایرانی‌ها را صادر نکرده و همین وضعیت سهمیه های ایران برای رقابتهای المپیک را دچار مشکل جدی کرده.

این در حالی است که ویزای اعضای تیم پارالمپیک برای حضور در این رقابتها صادر شده و اعضای این تیم جهت حضور در این رقابتها شب گذشته تهران را به مقصد منچستر ترک کردند. طبق برنامه قبلی در این سفر قرار بود هادی ساعی رئیس فدراسیون نیز پاراتکواندوکاران را همراهی کند اما با توجه به اینکه ویزای اعضای تیم ملی تکواندو هنوز صادر نشده، ساعی ترجیح داد تا در تهران مانده و این مهم را پیگیری کند.

حضور در رقابتهای فینال گرندپری برای تیم ملی تکواندو کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار اهمیت دارد. فردا آخرین فرصت حضور تکواندوکاران در انگلیس است و در صورتی که تا فردا ویزای ملی پوشان صادر شود، تکواندوکاران راهی منچستر خواهند شد.

در صورت غیبت این ٥ تکواندو کار ایرانی در مسابقات منچستر سهمیه های المپیک پاریس برای برخی از آن ها دست نیافتنی تر خواهد شد!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir