درخواست باشگاه پرسپولیس از هواداران؛ بلیت جعلی نخرید!

درخواست باشگاه پرسپولیس از هواداران؛ بلیت جعلی نخرید!
شناسه خبـر : ۱۲۴۶۴۰ پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای تأکید کرد، هواداران این تیم نمی‌توانند با بلیت‌های جعلی که با کد ملی آنها به ثبت نرسیده است وارد ورزشگاه آزادی شوند و تماشاگر دیدار مقابل الدحیل باشند.

به گزارش موج خبر، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این مورد نوشت: «با توجه به استقبال هواداران پرسپولیس از بازی این تیم برابر الدحیل (در چارچوب هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا) سودجویان دست به کار شده‌اند و سایت‌های فروش اینترنتی پر از عرضه بلیت‌های غیررسمی شده است.

نظر به اینکه چنین اقدامی به منزله کلاهبرداری از علاقه‌مندان به فوتبال و اقدام علیه امنیت ورزشگاه و مسابقه است در وهله نخست انتظار می‌رود دستگاه‌های ذیربط نسبت به برخورد با این مسئله اقدام لازم و بازدارنده برای آینده را به انجام برسانند.

 

این سودجویان ضمن وارد آوردن خسارت به خریداران، باعث ایجاد مشکلاتی در ورزشگاه نیز می‌شوند که در بازی‌های بین‌المللی می‌تواند برای باشگاه و فوتبال کشور تبعات ناگواری ایجاد کند.

همچنین هواداران عزیز مطلع باشند نحوه ورود به ورزشگاه این‌گونه خواهد بود که در صورت عدم تطابق بلیت خریداری شده با کد ملی فرد، اجازه ورود به ورزشگاه داده نخواهد شد. کد ملی هم در هنگام خرید بلیت از سامانه رسمی فروش بلیت، توسط خریدار وارد می‌شود. هنگامی که افراد نسبت به خرید بلیت از بازار سیاه اقدام می‌کنند هیچ امکانی برای ثبت کد ملی آنها وجود ندارد.

برای اطلاع تأکید می‌شود تنها سایت عرضه بلیت مسابقات پرسپولیس (در مسابقات داخلی و آسیایی) سایت https://footballeticket.ir است.

اگر بلیتی را از غیر این سامانه و سایت خریداری کرده‌اید، بلیت شما قابل استفاده نخواهد بود و از رفتن به ورزشگاه در روز برگزاری مسابقه خودداری کنید. تأکید می‌شود؛ فروش بلیت در بازار سیاه و در سایت‌های فروش اینترنتی غیر از سایت اعلام شده، همچنین خرید آنها، اقدام مستقیم علیه باشگاه پرسپولیس است. به‌عنوان یک پرسپولیسی علیه پرسپولیس اقدام نکنید».

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir