شمسایی: حیف که حسین طیبی را در اختیار نداریم/ بازی با روسیه تجربه خوبی برای ما خواهد بود

شمسایی: حیف که حسین طیبی را در اختیار نداریم/ بازی با روسیه تجربه خوبی برای ما خواهد بود
شناسه خبـر : ۱۲۴۶۳۸ پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: سبک بازی با روسیه کاملاً متفاوت با سایر تیم ها است و برای جوانان تیم ملی ما چالش و تجربه بسیار خوبی است.

وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال که خود را آماده بازی با روسیه می‌کند، اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و تنها مشکلی که داریم مصدومیت حسین طیبی کاپیتان تیم ملی است که متأسفانه در این بازی او را در اختیار نداریم. طیبی بازیکن بزرگی است و برای ما سلامتی وی از هر چیزی مهم‌تر است. بازیکنان تیم ملی باید در دو بازی مقابل روسیه بدون کاپیتان خود مثل همیشه تلاش کنند. 

وی افزود: دو هفته اخیر نیم فصل دوم لیگ را مثل همیشه زیر نظر داریم و قرار است که ۲۲ نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. این اردو قرار است از ۲۱ تا ۲۶ آذر در کمپ تیم‌های ملی برگزار شود. در این بازی سفال‌منش مربی تیم ملی و سعید احمدعباسی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور هم که قرار است در چند روز اخیر در فینال اروپا بازی کنند در این اردو به جمع ملی‌پوشان اضافه خواهند شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازی با روسیه یک چالش بسیار مهم و کاملاً متفاوت برای تیم ملی ما است. ما در تورنمنت برزیل که شرکت کردیم با سه سبک مختلف آمریکای جنوبی به مصاف رقبای خود رفتیم. روسیه همیشه جزو چهار تیم برتر فوتسال دنیا بوده و حتی قهرمانی اروپا را در کارنامه خود دارد و بازیکنان این تیم در لیگ‌های معتبر دنیا بازی می‌کنند.

شمسایی ادامه داد: بازی با روسیه چالش خوبی برای بازیکنان جوان ما است به جز چند بازیکن تجربه بازی با روسیه را سایر بازیکنان ما  ندارند. اگر به نتایج بازی‌های تیم ملی مقابل روسیه نگاه کنیم بیشترین بازی‌ها را روسیه برنده بازی بوده و ما به تعداد انگشتان‌مان دست توانسته‌ایم در مقابل این تیم نتیجه بگیریم.

وی افزود: همانطور که گفتم بازی با روسیه تجربه بسیار خوب برای بازیکنان‌مان خواهد بود. این تیم هم از نظر رنکینگ و هم از نظر اعتبار بالاتر از ما است. همانطور که قبلاً گفتم برای ما مهم است فارغ از هر نتیجه‌ای بازیکنان جوان ما بدن به بدن با سایر بازیکنان دنیا بازی و تجربه کسب کنند.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir