عکس| فروش بلیت دیدار پرسپولیس و الدحیل در بازار سیاه با رقم نجومی

عکس| فروش بلیت دیدار پرسپولیس و الدحیل در بازار سیاه با رقم نجومی
شناسه خبـر : ۱۲۴۶۲۶ پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

بلیت دیدار پرسپولیس و الدحیل در بازار سیاه به فروش رسید.

پرسپولیسی‌ها بعد از متوقف کردن النصر در عربستان، بامداد امروز (چهارشنبه) وارد تهران شدند تا مهیای آخرین دیدارشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل قطر شوند؛ آن‌هم در حالی‌که حریف قطری شانسی برای رسیدن به مرحله حذفی ندارد اما شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌توانند با موفقیت برابر حریف قطری، خود را به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا برسانند. پرسپولیسی‌ها شانسی برای صدرنشینی در گروه خود ندارند اما امیدوارند به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم به مرحله حذفی راه پیدا کنند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی روز سه‌شنبه چهاردهم آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان الدحیل قطر هستند. از ظهر دیروز (چهارشنبه) و در فاصله ۶ روز تا برگزاری دوئل با حریف قطری، بلیت‌فروشی این مسابقه حساس آغاز شده است؛ آن‌هم در حالی‌که این اتفاق در طول هفته‌های گذشته برای مسابقات پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا رخ نداده بود و برای اولین‌بار است که در فاصله ۶ روز تا برگزاری مسابقه، بلیت‌فروشی در حال انجام است.

هواداران سرخ‌پوش نسبت به گران بودن قیمت بلیت مسابقات تیم‌شان در فصل جدید اعتراض داشتند که حالا برای جدال سرنوشت‌ساز با الدحیل، قیمت بلیت‌ها نیم‌بها شده است؛ به‌طوری‌که قیمت بلیت‌ها به ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده تا هواداران بیشتری بتوانند در مسابقه حساس هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران حضور یابند. 

حالا بلیت این بازی حساس توسط پرسپولیسی ها خریداری شده و فعلا بلیتی برای خرید وجود ندارد و کاسبان و دلالان این بلیت‌ها را با قیمتهایی بیشتر در بازار سیاه به فروش می رسانند.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir