جوانگرایی در تیم ملی؟ این یعنی خودکشی!/ اگر بخواهیم در آسیا قهرمان شویم امسال وقتش است

جوانگرایی در تیم ملی؟ این یعنی خودکشی!/ اگر بخواهیم در آسیا قهرمان شویم امسال وقتش است
شناسه خبـر : ۱۲۴۶۱۱ پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

بیژن طاهری پیشکسوت استقلال گفت: در حال حاضر جوانگرایی در تیم ملی ایران به صلاح فوتبال کشور نیست

بیژن طاهری پسشکسوت و سرپرست سابق تیم استقلال در مصاحبه ای، از شرایط فعلی تیم ملی سخن گفت که حرف های تازه او را در ادامه می خوانید:

*تیم‌ملی ما، یک تیم‌ملی پخته و باتجربه است. بازیکنان این تیم در تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنند و اگر بخواهیم قهرمان شویم، امسال قهرمان خواهیم شد، چون تیم‌مان خوب است و مربیان تیم، ایرانی هستند و با زمان کی‌روش که دیسیپلین خاصی داشت و از بالا به ما نگاه می‌کرد، تفاوت‌هایی وجود دارد.

*کی‌روش با تیم‌ملی دو دوره در جام ملت‌های آسیا شرکت کرد و با وجود هزینه‌های هنگفتی که شد، هیچ مقامی به دست نیامد. مساوی ملی‌پوشان مقابل ازبکستان خیلی به‌موقع بود و بازیکنان باید بدانند که حریف‌های سرسختی در آسیا داریم. این یک تلنگر به‌موقع به ما بود و من خیلی خوش‌بین به آینده تیم‌ملی در جام ملت‌ها هستم و امیدوارم تیم‌ملی عملکرد خوبی برجای بگذارد.

*ما چون بازی‌های تدارکاتی بزرگی نداریم، نمی‌توانیم در جام‌ملت‌های آسیا جوان‌گرایی کنیم. من ماه‌های پیش گفتم که فوتبال‌مان پیر است، اما برای جام‌ملت‌های آسیا همین بازیکنان اثربخش خواهند بود.

*بعد از جام‌ملت‌های آسیا می‌توانیم دست به جوان‌گرایی بزنیم و بازی‌های تدارکاتی بزرگ برای این جوانان در نظر بگیریم تا در رقابت‌های آینده نتایج خوبی بگیریم. به نظرم جوان‌گرایی در جام‌ملت‌های آسیا با توجه به شرایطی که وجود دارد، یک خودکشی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: چرا مردم تیم ملی ۹۸ را دوست داشتند و دارند؟/ وقتی عابدزاده ورزشگاه آزادی را منفجر می‌کرد...

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir