بسته خبری صداوسیما| ورود شبکه تهران به ساخت برنامه درباره ورزش همگانی/ پایان ساخت «رستگاری» و شروع برنامه جدید امین زندگانی

بسته خبری صداوسیما| ورود شبکه تهران به ساخت برنامه درباره ورزش همگانی/ پایان ساخت «رستگاری» و شروع برنامه جدید امین زندگانی
شناسه خبـر : ۱۲۴۵۸۷ پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۵

مسابقه تلویزیونی «شکوفا» در حالی شروع می‌شود که تولید سریال ویژه ماه رمضان مسعود ده نمکی به پایان رسید و همچنین مدیر جدید شبکه تهران اعلام کرده در حوزه ورزش همگانی وارد برنامه‌سازی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر،  مسابقه جدید تلویزیون به نام «شکوفا» در راه است، سریال «رستگاری» که ویژه ماه رمضان ساخته شده تصویربرداری‌اش به پایان رسید و مدیر جدید شبکه تهران در اظهارنظری اعلام کرده که وارد برنامه‌سازی در حوزه ورزش همگانی خواهند شد.

جزئیات این خبرها را در ادامه بخوانید:

مسابقه «شکوفا» به زودی کلید می خورد/ پخش اوایل دی از شبکه یک سیما

مسابقه بزرگ تلویزیونی «شکوفا» با اجرای امین زندگانی با پایان پیش تولید، در روزهای آتی وارد مرحله ضبط و تصویربرداری می‌شود.

متولیان این مسابقه به تازگی با شرکت‌های دانش بنیان و متقاضیانی که برای حضور در برنامه ثبت نام کرده بودند نشستی برگزار کردند و درباره خروجی طرح‌های رسیده خبر دادند.

 400 طرح و ایده از طرف این شرکت‌ها دریافت شد که با ارزیابی توسط حامیان برنامه، 78 طرح برای حضور در مسابقه انتخاب شدند. حضور شرکت‌ها در مسابقه «شکوفا» 100 درصد رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای از آنها دریافت نخواهد شد.

این برنامه در 26 قسمت تهیه خواهد شد که در هر قسمت، 3 تیم حضور داشته و به معرفی محصول خود می‌پردازند. گروه داوری متشکل از 4 داور، با ارزیابی دقیق طرح‌های ارائه شده در هر برنامه، در نهایت یک تیم را به عنوان برگزیده نهایی انتخاب می‌کنند که روی یکی از سکوهای تأمین مالی جمعی (مورد تایید فرابورس) قرار می‌گیرد و عموم مردم با سرمایه‌های خُرد خود می‌توانند در طرح برگزیده مشارکت کنند. شکوفا اوایل دی از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

اتمام تصویربرداری سریال «رستگاری»

مجموعه تلویزیونی «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده نمکی در 30 قسمت در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید شده است.

در این سریال که در 30 قسمت تهیه می‌شود، بیش از 100 بازیگر صاحب‌نام ایفای نقش می‌کنند که می‌توان به حمیدرضا هدایتی، علیرضا استادی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، رامبد شکرآبی، کاوه سماک‌باشی، افشین سنگ‌چاپ، حسن اسدی، ماشاا... شاه‌مرادی‌زاده، اکبر رحمتی، رضا توکلی، محمدرضا رهبری، سراج مالک، محمود مقامی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، سولماز حصاری، ساقی زینتی و... اشاره کرد.

یکی از نکات قابل‌تامل در سریال «رستگاری» این است که ده‌نمکی برای ساخت این سریال سراغ چهره‌های جدید رفته که قبلا ایفای نقش‌های کوتاه داشتند اما در این سریال نقش‌های بلند را به‌عهده دارند.

برنامه‌سازی شبکه تهران در حوزه ورزش همگانی

محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران در جلساتی با حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی پیرامون تعامل و همکاری‌های بیشتر این شبکه با این دو نهاد ورزشی به گفتگو نشستند.

اعلمی در جلسه‌ای با اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن مهم شمردن نقش ورزش در حفظ سلامت و روحیه شهروندان، به تأثیر رسانه در ترویج این مهم اشاره کرد و همکاری فی‌ مابین شبکه تهران سیما و سازمان ورزش شهرداری تهران را خواستار شد.

اوجاقی نیز ضمن تشریح فعالیت‌های این سازمان در راستای ترویج ورزش همگانی در سطح شهر تهران به مسابقات سراسری قهرمان شهر اشاره کرد و پیرامون گستردگی و میزان مشارکت شهروندان توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه این نشست مقرر شد راهکارهای عملیاتی در حوزه برنامه‌سازی و تبلیغات رسانه‌ای با هدف ترویج ورزش همگانی طی جلسات کارشناسی بررسی و تحلیل شود.

همچنین مدیر شبکه تهران طی جلسه‌ای با مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی پیرامون همکاری این شبکه با فدراسیون و برنامه‌سازی در حوزه استفاده از جذابیت‌های این ورزش برای جوانان و نوجوانان و همچنین ترویج این رشته ورزشی به گفتگو پرداختند.

در این جلسه ضمن تاکید بر معرفی صحیح این ورزش به جوانان و نوجوانان از طریق شبکه تهران سیما، به ایجاد کارگروه‌هایی تخصصی برنامه‌سازی در رشته‌های موتورسواری و اتومبیل رانی اشاره شد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir