منچستریونایتد در آستانه حذف از لیگ قهرمانان/ سرنوشت باز هم برای سویا تکرار شد

منچستریونایتد در آستانه حذف از لیگ قهرمانان/ سرنوشت باز هم برای سویا تکرار شد
شناسه خبـر : ۱۲۴۵۸۲ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

دیدارهای شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با ثبت یک تساوی برای شیاطین سرخ و شکست سویا آغاز شد.

در آغاز دومین شب از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۱:۱۵ به وقت تهران، از گروه‌های A و B دو بازی برگزار شد که در مهمترین بازی از گروه A منچستریونایتد در ماراتن گلزنی استانبول، برابر میزبان ترکیه‌ای خود تیم استانبول به تساوی ۳-۳ رضایت داد.

در این بازی ابتدا من‌یونایتد بود که در دقیقه ۱۱ توسط آلخاندرو گارناچو به گل رسید. ۷ دقیقه بعد برونو فرناندز دومین گل را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند. در دقیقه ۲۹ حکیم زیاش یکی از گل‌های خورده را برای گالاتاسرای جبران کرد اما با گلزنی اسکات مک‌تامینی در دقیقه ۵۵ برای میهمان انگلیسی، دوباره اختلاف به دو گل افزایش یافت. این اتفاق اما تیم میزبان را از کسب امتیاز مأیوس نکرد و ترکیه‌ای‌ها بار دیگر توسط حکیم زیاش در دقیقه ۶۲ و کرم آکتوروغلو در دقیقه ۷۱ گل‌های خورده را پاسخ دادند تا همه چیز مساوی به پایان برسد.

با این نتیجه منچستریونایتد ۴ امتیازی شد و در انتهای جدول گروه باقی ماند. گالاتاسرای اما ۵ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده دوم ایستاد تا شانس خود را برای صعود افزایش دهد چرا که به فرض شکست کپنهاگن رده سومی مقابل بایرن مونیخ در دومین بازی گروه (امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در آلمان) که محتمل هم است، زردوقرمزپوشان استانبول با پیروزی در بازی آخرشان در دانمارک برابر کپنهاگن بدون اما و اگرهای بازی دیگر میان بایرن مونیخ و منچستریونایتد (در انگلیس) صعود خواهند کرد.

در بازی دیگر از گروه B‌، سویا قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا بازی ۲ بر صفر برده مقابل میهمانش آیندهوون هلند را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کرد و از لیگ قهرمانان حذف شد.سرخیو راموس در دقیقه ۲۴ و یوسف النصیری در دقیقه ۴۷ برای سویا گلزنی کردند اما با اخراج لوکاس اوکامپوس از این تیم در دقیقه ۶۶ جریان بازی کاملاً عوض شد و میهمان هلندی در دقایق ۶۸ توسط اسماعیل سیباری، ۸۱ توسط نمانیا گودلی (گل به خودی بازیکن سویا) و ۲+۹۰ توسط ریکاردو پپی به گل رسیدند و کامبکی تماشایی زدند.

این نتیجه سویا را با ۲ امتیاز در قعر جدول گروه B نگه داشت و اختلاف این تیم را با آیندهوون رده دومی در فاصله یک هفته به پایان مسابقات به ۶ امتیاز افزایش داد تا جبران آن غیر ممکن شود. به این ترتیب سویا در خوشبینانه‌ترین حالت تنها می‌تواند داستانی تکراری را رقم بزند که آن هم رفتن به پلی‌آف لیگ اروپا است.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir