AFC و فیفا پزشک استقلال را تایید کردند اما ایفمارک نه!

AFC و فیفا پزشک استقلال را تایید کردند اما ایفمارک نه!
شناسه خبـر : ۱۲۴۵۸۰ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

کمیته انضباطی به تازگی با صدور رای آقاآبادی پزشک تیم استقلال در دوره فرهاد مجیدی را ۱۸ ماه محروم کرده است.

آقاآبادی در زمان مربیگری فرهاد مجیدی به کادر پزشکی تیم استقلال ملحق شد اما ایفمارک با اشاره به اینکه ایشان دندانپزشک است نه پزشک مانع از حضور وی روی نیمکت تیم آبی شد اما با اعتراض فرهاد مجیدی، آقاآبادی در نهایت این اجازه را پیدا کرد که روی نیمکت تیم آبی بنشیند.  البته پزشک تیم استقلال مدعی شد که پیش از دندانپزشکی پزشکی خوانده و مدرک دریافت کرده و مدارک خود را در آن برهه از زمان به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ارایه داد.

نکته جالب اینکه آقاآبادی پزشک تیم ملی فوتبال جوانان در جام جهانی ۲۰۱۷ کره جنوبی بوده است. این بدین معنی است که مدارک پزشکی او مورد تایید فیفا قرار گرفته است. از سویی این پزشک در بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم روی نیمکت تیم استقلال نشست و مدارک پزشکی او با تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مواجه شده است.

این پزشک که مقیم آلمان است در کادر فنی تیم امید هم حضور داشت و از آنجایی که ساکن هامبورگ است هر گاه به ایران می آید بدون دریافت دستمزد برای تیم های ملی و استقلال کار می کند. ظاهرا در بازی با تراکتور به دلیل حضور پزشک تیم استقلال در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان روی نیمکت استقلال می نشیند و به همین دلیل با محرومیت ۱۸ ماهه مواجه می شود و از سویی کمیته انضباطی در رای خود به این موضوع اشاره می کند که او دندانپزشک است.

آقاآبادی و دکتر محمد علی زارع پزشک تیم استقلال احتمالا با اعتراض به رای صادره موجب طرح آن در کمیته استیناف خواهند شد.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir