اقدام رسمی استقلال برای بیرون آمدن از دردسر بزرگ/ بسته نشدن پنجره زمستانی یک راه دارد

اقدام رسمی استقلال برای بیرون آمدن از دردسر بزرگ/ بسته نشدن پنجره زمستانی یک راه دارد
شناسه خبـر : ۱۲۴۵۷۹ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

باشگاه استقلال برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود، مطالبات دستیاران ساپینتو را پرداخت کرد.

 باشگاه استقلال که با پرونده های مختلفی از جمله شکایت های ریکاردو ساپینتو، رافائل سیلوا و عزیزبک آمانوف درگیر است، در تازه ترین اقدام صورت گرفته، با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود پس از شکایت دستیاران سرمربی پرتغالی مواجه شد.

در زمان حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال، او چند دستیار و آنالیزور را با خود به تهران آورد که از جمله آنها می توان به روی ماتا، دستیار اول سرمربی پرتغالی، پائولو میگوئل بدنساز تیم و ژائو لوئیس آبرئو آنالیزور جوان آبی ها اشاره کرد که پس از شکایت آنها، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته شد.

با شکایت آبرئو جوان، استقلال به پرداخت ۹۳۰۰ یورو به همراه پنج درصد تأخیر از این مبلغ محکوم شد. پائولو میگوئل نیز بابت عدم دریافت مطالباتش از آبی ها شکایت کرد که حکم او نیز با همین مبلغ یعنی ۹۳۰۰ یورو به همراه پنج درصد تأخیر صادر شود. روی ماتا نیز تیم سابقش را به پرداخت ۲۳ هزار یورو محکوم کرده بود.

با احکامی که فیفا علیه استقلال صادر کرد، پنجره نقل و انتقالاتی آبی پوشان بسته شد و مدیریت باشگاه نیز برای پرداخت این مبالغ اقدامات لازم را انجام داد تا در نهایت حدود ۴۱ هزار یورو به حساب این سه دستیار ساپینتو واریز شود.

انتظار می رود که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال پس از تأییدیه وکلای این سه مربی، باز شود. هر چند که ساپینتو نیز پیش از این برای دریافت ۳۰۷ هزار یورو مطالباتش از آبی ها، شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: چرا باشگاه استقلال با ریکاردو ساپینتو تسویه حساب نمی‌کند؟

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir