شوک به تیم ملی: ستاره ایران بازی حساس را از دست داد

شوک به تیم ملی: ستاره ایران بازی حساس را از دست داد
شناسه خبـر : ۱۲۴۵۷۷ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

ستاره تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت در رقابت‌های مهم پیش رو در اروپا و جهان حضور ندارد.

حسین طیبی که در فصل جاری لیگا ناسیونال اسپانیا ۱۰ گل به ثمر رسانده و در رده سوم جدول برترین گلزنان قرار دارد و در سه دیدار مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا هم دو گل زده بود، در آستانه مرحله الیت اروپا با یک اتفاق تلخ و کشیدگی شدید همسترینگ مواجه شده است.

ستاره ایرانی پالما که سال گذشته نقش مهمی در صعود تیمش به فینال و قهرمانی تاریخی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا داشت و در این فصل هم عملکرد درخشانی ارائه داده بود، در دیدار امشب مایورکا اسپانیا مقابل اولمیسوم کرواسی در مرحله الیت چمپیونز لیگ که از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شده، حضور ندارد و روی سکوها نشسته و تماشاگر بازی است.

حسین طیبی که سه شب قبل در مسابقه لیگا ناسیونال اسپانیا در ترکیب ابتدایی مایورکا پالما مقابل خاین قرار گرفته بود، در همان ثانیه ابتدایی در اولین استارت با آسیب دیدگی مواجه شد و از زمین بیرون رفت که حالا پس از عکس‌برداری و معاینات پزشکی، کشیدگی همسترینگ او به تایید رسیده تا حداقل چهار هفته دور از میادین باشد.

با توجه به دوری چهار هفته‌ای و بدشانسی طیبی در بدترین زمان ممکن، این ستاره ملی‌پوش فوتسال ایران علاوه بر مسابقه امشب، دو دیدار بعدی در روزهای پنج‌شنبه و شنبه در مرحله گروهی الیت لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم‌های هیت کیف اوکراین و لوباوا لهستان را هم از دست داده تا کار تیمش برای صدرنشینی در گروه D و راهیابی به نیمه نهایی چمپیونز لیگ سخت شود.

علاوه بر این، تیم فوتسال مایورکا پالما قصد دارد روز یکشنبه آینده اسپانیا را به مقصد برزیل ترک کند تا در فینال جام باشگاه‌های جهان که پنج‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، حضور داشته باشد ولی حسین طیبی به این بازی مهم و حساس هم نخواهد رسید تا احتمال از دست رفتن قهرمانی برای تیمش هم وجود داشته باشد.

در کنار غیبت ستاره ایرانی پالما در رقابت‌های باشگاهی، او در دو بازی تدارکاتی پیش روی تیم ملی در آذرماه مقابل تیم ملی روسیه نیز حضور ندارد تا در بدترین زمان ممکن از رقابت‌های ملی و باشگاهی فاصله بگیرد.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir