ماجراهای عجیب پرسپولیس و راننده عربستانی/ قرمزها ۲ بار گم شدند!

ماجراهای عجیب پرسپولیس و راننده عربستانی/ قرمزها ۲ بار گم شدند!
شناسه خبـر : ۱۲۴۵۶۶ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

اعضای تیم پرسپولیس دوباره در عربستان با راننده‌های نابلد مواجه شده و از این حیث مشکلاتی داشتند.

غیر از ماجرای گم کردن یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی که باعث شد سرمربی و مدیر تیم پرسپولیس سالن کنفرانس و محل جلسه قبل از بازی با النصر را دیر پیدا کنند و این مسئله پرسپولیسی‌ها را عصبانی کند در سفر مکه و قبل از انجام مناسک حج نیز یک راننده ناشی دیگر به تور پرسپولیسی‌ها خورد.

ماجرا از این قرار بود که پرسپولیسی‌ها برای انجام مناسک حج و سفر یک ساعته از جده به مکه با دو دستگاه اتوبوس راهی خانه خدا شدند و از آنجایی که کلا چیزی حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان داشتند همه چیز باید خیلی سریع انجام می‌شد.

در یک اتوبوس بازیکنان و در اتوبوس دیگر اعضای کادر فنی، تیم مدیریتی، افراد جانبی تیم حضور داشتند که این اتوبوس دوم یک راننده ناشی داشت و چیزی حدود ۴۰ دقیقه باعث سرگردانی‌شان شد. این اتفاق باعث شد تا کادرفنی و مدیران باشگاه که در اتوبوس دوم بودند با عجله و شتاب بیشتری به انجام مناسک بپردازند و از آنجایی که خانه خدا روز شلوغی را پشت سر می‌گذاشت کار سخت‌تر هم  شد.

با این حساب بالاخره به هر ترتیبی بود همه زیارت‌شان را انجام دادند و با عجله به فرودگاه رفتند اما با وقتنی فهمیدند پروازشان سه ساعت تاخیر دارد به‌شدت عصبانی و کلافه شدند.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir