عکس| ویترین طارمی و یک سورپرایز ویژه!/ اولین جام قهرمانی در باشگاه شخصیِ ستاره ایرانی

عکس| ویترین طارمی و یک سورپرایز ویژه!/ اولین جام قهرمانی در باشگاه شخصیِ ستاره ایرانی
شناسه خبـر : ۱۲۴۵۶۰ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

ستاره ایرانی پورتو اولین جام را به ویترین افتخارات باشگاه شخصی خود در بوشهر اضافه کرد.

مهدی طارمی که پیش از پیوستن به پرسپولیس و لژیونر شدن در تیم‌های شاهین و ایران‌جوان بوشهر بازی می‌کرد و با خودنمایی در این تیم‌ها به جمع سرخ پوشان اضافه شد، با وجود سپری کردن پنجمین سال حضورش در پرتغال هنوز به زادگاهش و فوتبالیست‌های بوشهری فکر می‌کند و به دنبال موفقیت آنها است.

این اولین جامی است که توسط تیم امید شهریار بندر بوشهر به دست آمده و وارد ویترین افتخارات باشگاه شخصیِ مهدی طارمی شد

ستاره ایرانی پورتو که همواره از علاقه به زادگاهش صحبت کرده و در تعطیلات بازی‌ها معمولا به بوشهر سفر می‌کند، چندی پیش تصمیم به تاسیس باشگاهی به نام «شهریار بندر بوشهر» گرفت که حالا سه تیم تحت نظرش به موفقیت زودهنگام رسیده اند.

باشگاه شهریار بندر بوشهر که مالکیت آن دراختیار مهدی طارمی است، در حال حاضر در سه رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان مشغول به فعالیت است که خیلی زود هم صاحب یک جام در لیگ برتر امید شهرستان بوشهر شده تا راهی لیگ استان شود.

تیم جوانان شهریار بندر بوشهر از ۱۳ بازی گذشته‌اش ۹ پیروزی، سه مساوی و یک باخت به دست آورده و در حال حاضر با ۳۰ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۲۹  صدرنشین لیگ استان است که اختلاف ۵ امتیازی با تیم‌های رده دوم و سوم (پارس برازجان و سرخ‌دلان دیر) دارد و در آستانه کسب قهرمانی و راهیابی به لیگ مناطق کشوری است.

تیم فوتبال امید شهریار بندر بوشهر نیز با کسب سه پیروزی متوالی و ۹ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۴ در لیگ استان و همچنین اختلاف سه امتیازی با سه تیم دیگر در این رقابت‌ها، به جام قهرمانی رسید و صعودش به لیگ استان را قطعی کرد.

تیم بزرگسالان شهریار بندر بوشهر نیز که در لیگ استان حاضر است، از ۹ مسابقه این فصل ۱۷ امتیاز به دست آورده که با تیم صدرنشین (آبی دلان بنه‌گز)، اختلاف دو امتیازی دارد ولی با توجه به ۶ گل زده بیشتر نسبت به ستارگان شاهد دیلم، در جایگاه دوم قرار گرفته و ۴ برد و ۵ تساوی داشته که امیدوار به قهرمانی در این رقابت‌ها و راهیابی به لیگ مناطق کشوری است.

در شرایطی که مهدی طارمی برخلاف عملکردش در تیم ملی و گلزنی در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی، در این فصل حال و روزش در پورتو خوب نیست و احساس راحتی در این باشگاه پرتغالی نمی‌کند، اما تیم‌های زیر نظرش در استان بوشهر می‌درخشند و به دنبال قهرمانی و صعود به لیگ‌های بالاتر هستند.

بیشتر بخوانید: شب سرنوشت‌ساز برای مهدی طارمی/ ستاره ایران برای تماشای تیم آینده‌اش به استادیوم می‌رود

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir