سرقت باورنکردنی ۴۵ خودرو با جرثقیل/ رئیس پلیس آگاهی از جزئیات این سرقت ها می گوید

١٥ سارق حرفه‌ای که در قالب دو باند دست به سرقت خودرو در پایتخت می‌زدند از سوی پلیس دستگیر شدند و به سرقت بیش از ۴۵خودرو اعتراف کردند.  

به گزارش موج خبر، سردار علی ولیپور گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران صبح امروز درباره این عملیات گفت: سارقان دستگیر شده اقدام به سرقت از خودروهای تولید داخل می‌کردند و روش آنها نیز اینگونه بود که پس از شناسایی خودروی موردنظرشان، با استفاده از جرثقیل آن را به نقطه‌ای از شهر انتقال داده و به مالخر می‌فروختند.

وی ادامه داد: افراد دستگیر شده تاکنون به ۴۵ فقره سرقت خودرو با همینشیوه اعتراف کرده اند و تحقیقات از آنها همچنان ادامه دارد. به گفته سردار گودرزی، تاکنون ۲۰ خودروی مسروقه از سارق کشف شده و ۲۵ خودرو نیز شناسایی شده که به زودی کشف و به مالکان تحویل داده خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اعتراف برخی از سارقان که مدعی بودند تعدادی از خودروهای مسروقه مجهز به دستگاه‌های ردیاب بودند اما این دستگاه‌ها خراب بوده یا کار نمی‌کردند، گفت: در این خصوص باید ایراد اینردیاب‌ها برطرف شود و این موضوع را با سازمان استاندارد نیز مطرح کردیمو قرار شد اقداماتی در این زمینه انجام شو

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir