تخصیص اعتبار برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان

تخصیص اعتبار برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان
شناسه خبـر : ۱۲۴۵۵۵ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: با توجه به اینکه کارهای اساسی در پروژه انجام شده، درصورت تخصیص اعتبار، ساختمان استانداری کمتر از یکسال تکمیل می‌شود‌.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مهدی جمالی نژاد امروز عصر در حاشیه بازدید از ساختمان نیمه کاره استانداری لرستان، در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه پروژه از سال ۹۱ کلنگ زنی شده است، اظهار کرد: با وجود اینکه پروژه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما به دلیل نبود اعتبار متوقف است.

وی، خاطر نشان کرد: با توجه به فعال بودن پروژه‌های عمرانی در لرستان، حیف است که این پروژه‌ با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد نیمه کاره رها شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، گفت: قرار شد با سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتبار به پروژه ساختمان استانداری صحبت کنیم، همچنین از محل مولد سازی برای فعال شدن پروژه استفاده کنیم.

جمالی نژاد، بیان کرد: با توجه به اینکه کارهای اساسی در پروژه انجام شده، درصورت تخصیص اعتبار، ساختمان استانداری کمتر از یکسال تکمیل می‌شود‌.

وی، گفت: نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که در کشور پروژه‌های زیادی داریم که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، اما متوقف هستند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، با اشاره به اینکه در لرستان پروژه‌های بالای ۷۰ درصدی اندکی داریم که متوقف هستند، خاطرنشان کرد: اما این میزان کم هم باید فعال شوند.

به گفته جمالی نژاد بیش از ۸۰ هزار پروژه نیمه کاره داریم که برای تکمیل آنها مبلغ هنگفتی نیاز است.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir