جزئیات بدهی استقلال به دستیاران ساپینتو؛ این موضوع صحت ندارد!/ آبی‌ها در انتظار حکم CAS

جزئیات بدهی استقلال به دستیاران ساپینتو؛ این موضوع صحت ندارد!/ آبی‌ها در انتظار حکم CAS
شناسه خبـر : ۱۲۴۵۴۴ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

باشگاه استقلال اقدامات لازم را درخصوص پرداخت بدهی ۳ مربی سابق این تیم انجام داد.

با شکایت اعضای کادرفنی سابق استقلال فدراسیون جهانی فوتبال احکامی را علیه این باشگاه صادر کرد و حالا پس از گذشت چندماه از صدور این احکام، به دلیل عدم پرداخت مطالبات ۳ مربی سابق آبی‌ها پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته شده است.

بر این اساس امروز این موضوع مطرح شد که تاخیر در پرداخت مطالبات مربیان سابق باعث اضافه شدن مبلغ پرداختی شده اما این مساله صحت ندارد.

پس از شکایت کادرفنی سابق استقلال در تابستانی که گذشت، این باشگاه نیز دفاعیات خود را به فیفا ارائه کرد و به همین خاطر؛ ریکاردو ساپینتو پس از شکایت ۳۲۷۵۰۰ یورویی برای دریافت ۳۰۷ هزار یورو، روی ماتا پس از شکایت ۴۳ هزاریورویی به مقدار ۲۳ هزار یورو، پائولو میگوئل (مربی بدنساز) و همچنین ژائو آبرئو (آنالیزور) نیز هرکدام پس از شکایت ۲۲۵۷۰ یورویی، موفق به دریافت رای ۹۳۰۰ یورویی شدند.

این درحالی است که باشگاه استقلال پس از دریافت وام ارزی در فصل گذشته می‌توانست مطالبات این افراد و همچنین چند بدهی خارجی دیگر مانند حقوق رافائل سیلوا را پرداخت کند اما این اتفاق نیفتاد تا به این ترتیب احکام خارجی جدید روی میز آبی قرار بگیرند.

با این حال طبق پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال مطالبات ۳ مربی سابق که جمعا حدود ۴۱ هزار یورو می‌شود را به حساب ارائه شده واریز کرده و به نظر می‌رسد پس از پشت سر گذاشته شدن ضوابط بانکی، این پول طی روزهای آینده در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

ضمن اینکه در خصوص رای ریکاردو ساپینتو، باشگاه استقلال پس از ابلاغ حکم فیفا اعتراض خودش را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) اعلام کرد و اکنون منتظر اعلام نظر این دادگاه است.

بیشتر بخوانید: شوک کمیته انضباطی فیفا به باشگاه استقلال

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir