ترفند جالب باشگاه پرسپولیس برای صعود در آسیا

ترفند جالب باشگاه پرسپولیس برای صعود در آسیا
شناسه خبـر : ۱۲۴۵۳۲ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

در فاصله ۶ روز تا برگزاری دوئل با الدحیل قطر، بلیت‌فروشی این مسابقه مهم آغاز شده است.

پرسپولیسی‌ها بعد از متوقف کردن النصر در عربستان، بامداد امروز (چهارشنبه) وارد تهران شدند تا مهیای آخرین دیدارشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل قطر شوند؛ آن‌هم در حالی‌که حریف قطری شانسی برای رسیدن به مرحله حذفی ندارد اما شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌توانند با موفقیت برابر حریف قطری، خود را به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا برسانند. پرسپولیسی‌ها شانسی برای صدرنشینی در گروه خود ندارند اما امیدوارند به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم به مرحله حذفی راه پیدا کنند.

پرسپولیس در حال حاضر در بین ۵ تیم برتر دوم در منطقه غرب آسیا، در جایگاه سوم حضور دارد و سرخ‌پوشان با حفظ این موقعیت می‌توانند به مرحله حذفی راه یابند اما در این مسیر رقبایی چون شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان، نسف‌قارشی ازبکستان و السد قطر و حتی الفیحا عربستان می‌توانند سد راه نماینده ایران شوند. با توجه به رقابت تنگاتنگ تیم‌های برتر دوم، شاگردان گل‌محمدی برای رسیدن به مرحله حذفی محکوم به کسب ۳ امتیاز دیدار خانگی برابر الدحیل قطر هستند.

سرخ‌پوشان در این مسابقه حساس، مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و وضعیت جسمانی امید عالیشاه و میلاد سرلک هم برای این دیدار حساس در هاله‌ای از ابهام است. بعد از تساوی بیرون از خانه مقابل النصر، حالا پرسپولیسی‌ها امیدوارند که در آخرین بازی خانگی‌شان در مرحله گروهی از حمایت ویژه‌ای از سوی هواداران خود بهره ببرند و در این راستا، مدیران باشگاه سرخ‌پوش پیش‌قدم شدند و برای بهره‌وری از حضور هواداران‌شان در ورزشگاه، تصمیمات جالب‌توجهی را گرفتند.

از آغاز زودهنگام بلیت‌فروشی تا تخفیف ۵۰ درصدی!

شاگردان یحیی گل‌محمدی روز سه‌شنبه چهاردهم آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان الدحیل قطر هستند. از ظهر امروز (چهارشنبه) و در فاصله ۶ روز تا برگزاری دوئل با حریف قطری، بلیت‌فروشی این مسابقه حساس آغاز شده است؛ آن‌هم در حالی‌که این اتفاق در طول هفته‌های گذشته برای مسابقات پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا رخ نداده بود و برای اولین‌بار است که در فاصله ۶ روز تا برگزاری مسابقه، بلیت‌فروشی در حال انجام است.

هواداران سرخ‌پوش نسبت به گران بودن قیمت بلیت مسابقات تیم‌شان در فصل جدید اعتراض داشتند که حالا برای جدال سرنوشت‌ساز با الدحیل، قیمت بلیت‌ها نیم‌بها شده است؛ به‌طوری‌که قیمت بلیت‌ها به ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده تا هواداران بیشتری بتوانند در مسابقه حساس هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران حضور یابند. در حال حاضر برای حدود ۳۰ هزار صندلی ورزشگاه آزادی بلیت‌فروشی در حال انجام است اما این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده سهمیه اختصاص پیدا کرده، افزایش پیدا کند. آنچه مشخص است اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس و البته کادرفنی و بازیکنان سرخ‌پوش امیدوارند با تسهیلات در نظر گرفته شده بتوانند از حمایت هواداران خود در ورزشگاه در جدال با الدحیل قطر بهره ببرند و بتوانند در حضور آن‌ها، جشن صعود به مرحله حذفی را بگیرند؛ هر چند که با وجود تشریفاتی‌بودن مسابقه برای الدحیلی‌ها، یاران فیلیپ کوتینیو انگیزه زیادی برای جبران شکست دور رفت دارند.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir