نمایش خیره‌کننده ستاره پرسپولیس مقابل رونالدو

نمایش خیره‌کننده ستاره پرسپولیس مقابل رونالدو
شناسه خبـر : ۱۲۴۵۲۹ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

مدافع راست پرسپولیس در جدال برگشت برابر النصر نمایش موفقی از خود به جا گذاشت.

دانیال اسماعیلی‌فر که در دیدار رفت برابر النصر صدرنشین این گروه، شرایط عجیبی را دنبال کرد و نمایش او با انتقاد زیادی همراه شده بود، توانست در بازی برگشت یکی از بازیکنان موفق این تیم لقب گیرد.

اسماعیلی‌فر در بازی برگشت مقابل تیم النصر ضمن نمایش موفق در فاز دفاعی، در بخش هجومی نیز بارها در محوطه جریمه حریف حاضر بود و دقیقا همان اتفاقی را رقم زد که هواداران این تیم انتظار داشتند. هرچند دو حرکت هجومی او با بدشانسی و شاید بی‌دقتی این بازیکن راه به جایی نبرد و نتوانست برای تیمش موفق به ثبت گل شود. مهمترین حرکت هجومی او در ثانیه‌های پایانی شکل گرفت که البته توپ روی پای چپ این بازیکن قرار داشت تا نتواند ضربه مناسبی بزند و شوتش ناامیدکننده فضای بالای دروازه حریف را طی کرد.

اما در فاز دفاعی او شب درخشانی را به نام خود کرد و ضمن مهار حملات حریف از سمت راست که برخلاف بازی رفت، نتوانستند شانس گل مناسبی از این قسمت شکل دهند، یک بار نیز ضربه حریف را از داخل شش قدم دفع کرد تا مانع از باز شدن دروازه علیرضا بیرانوند شود.

اسماعیلی‌فر که بعد از پشت سر گذاشتن سرماخوردگی شدید که تاثیر زیادی روی عملکرد بدنی‌اش گذاشته بود، اکنون به آمادگی مدنظر کادرفنی و هواداران نزدیک شده و باید دید مقابل الدحیل نیز قادر خواهد بود تیمش را بابت نمایش دفاعی و تاثیرگذاری در این بازی امیدوار نگه دارد یا خیر.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir