آنچلوتی: باید دیوانه باشم که بخواهم رئال را ترک کنم/ من طرفدار مورینیو و رُم هستم

آنچلوتی: باید دیوانه باشم که بخواهم رئال را ترک کنم/ من طرفدار مورینیو و رُم هستم
شناسه خبـر : ۱۲۴۵۲۷ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید می‌گوید که با ژوزه مورینیو مبنی بر اینکه ترک این تیم اسپانیایی دیوانگی محض محسوب می‌شود، هم‌نظر است.

کارلو آنچلوتی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «دی‌ اسپورتس» از ژوزه مورینیو تمجید کرد، این در حالی است که سرمربی پرتغالی رُم هم اخیراً از او تمجید ویژه‌ای کرده بود و گفته بود که یک مادریدیستا (هوادار رئال مادرید) است و امیدوار است که کارلتو در رئال مادرید بماند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید گفت: من و مورینیو رابطه خوبی با هم داریم. من مورینیستا (هوادار مورینیو) و رُمانیستا (هوادار رُم) هستم، چون زمانی کاپیتان تیم رُم بودم و خاطرات خوبی از دوران حضورم در شهر رُم دارم. من با مورینیو موافقم که گفته بود که باید دیوانه باشی که بخواهی رئال مادرید را ترک کنی.

وی درباره آینده حرفه‌ای‌اش و احتمال حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال برزیل در پایان فصل جاری اظهار داشت: من از بودن در رئال مادرید خوشحالم و خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. من عجله‌ای بابت تصمیم‌گیری درباره آینده حرفه‌ای‌ام ندارم و از بودن در رئال مادرید خوشحال هستم.

کارلتو که در کارنامه حرفه‌ای‌اش هدایت تیم‌هایی همچون یوونتوس، میلان، چلسی، پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ و ناپولی را دارد، در حال حاضر دومین مقطع حضورش در رئال مادرید را تجربه می‌کند.

این ایتالیایی پرافتخار تاکنون ۱۰ عنوان قهرمانی از جمله یک قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برای کهکشانی‌ها به ارمغان آورده است.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir