«زیرخاکی۴» سر از شهرک سینمایی دفاع‌مقدس درمی‌آورد؟

«زیرخاکی۴» سر از شهرک سینمایی دفاع‌مقدس درمی‌آورد؟
شناسه خبـر : ۱۲۴۵۲۵ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

پیگیری‌ها نشان می‌دهد فصل چهارم سریال «زیرخاکی» قرار است به زودی در شهرک سینمایی دفاع‌مقدس تصویربرداری داشته باشند. البته هنوز از بازیگران اضافه شده، داستان و بقیه جزئیات این سریال نکته‌ای به میان نیامده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر، چندی پیش رئیس صداوسیما از آغاز پیش‌تولید سریال «زیرخاکی» خبر داد.

مجموعه‌ای که سه فصل پرطرفدار را در تلویزیون پشت سرگذاشت و درباره ساخت فصل جدید آن بحث‌های مختلفی شد. سرانجام این روزها مقدمات شروع تولید را در دستور کار خود دارد و پیگیری‌ها نشان می‌دهد قرار است چند روز آینده برای تصویربرداری سکانس‌هایی به شهرک سینمایی دفاع‌مقدس بروند.

بسیاری از سریال‌های این روزهای سیمافیلم در سکوت کار خودشان را پیش می‌برند؛ در حالی که بازتاب‌ اخبار گسترده ساخت فصل جدید «زیرخاکی» و «نون‌خ» و همچنین بازگشت احتمالی فصل هفتم «پایتخت» نشان می‌دهد مخاطب انتظار ساخت چنین کارهایی را از تلویزیون دارد.

اساساً ساخت طنز که به صورت جدّی در دستور کار تلویزیون قرار گرفته است.

با وجود گفت‌وگوی بازیگرانی همچون سیاوش چراغی‌پور و بابک نوری با تسنیم درباره مذاکره‌ای که با آنها از سویِ تیم عوامل «زیرخاکی» انجام شده و حتی اصغر نقی‌زاده اما هنوز مشخص نیست کدام بازیگران جدید قرار است در کنار پژمان جمشیدی و ژاله صامتی که از بازیگران محوری این سریال‌اند در این مجموعه جدید حضور داشته باشند.

داستان و سرانجام اتفاقات سریال به کجا خواهد رسید؟ باید منتظر ماند و دید.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir