تردیدهای تازه درباره رابطه زناشویی مسی/ لئو و آنتونلا به طلاق نزدیک‌تر شده‌اند؟

تردیدهای تازه درباره رابطه زناشویی مسی/ لئو و آنتونلا به طلاق نزدیک‌تر شده‌اند؟
شناسه خبـر : ۱۲۴۴۸۷ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

مدتی است که اخبار زیادی در مورد اختلاف مسی و همسرش به گوش می‌رسد ولی هیچکدام هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده‌اند.

لیونل مسی بازیکن آرژانتینی پس از شکست ۱-۰ تیم ملی برزیل در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکای جنوبی، از فرصت استفاده کرد و به همراه همسرش آنتونلا روکوزو و فرزندانش تیاگو، چیرو و متئو به یکی از پارک‌های دیزنی در اورلاندو رفت. در چندین تصویر که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، می‌توان این خانواده را در حال قدم زدن در پارک مشاهده کرد. در یکی از تصاویر به نظر می‌رسد آنها از هم دور هستند و با فاصله راه می‌روند، هرچند می‌توان گفت که هر دو تلاش می‌کردند که از دست عکاسان خلاص شوند.

علیرغم تلاششان برای دیده نشدن با پوشیدن کلاه و لباس‌های تیره، تعدادی از طرفداران آنها را شناختند و از فرصت استفاده کردند و عکس گرفتند. از سوی دیگر، چنین تعطیلاتی می‌تواند نشان‌دهنده این باشد رابطه مسی و همسرش خوب است و مشکلی با هم ندارند.

لازم به ذکر است که مدتی پیش چند رسانه اسپانیایی فاش کردند که این بازیکن با شریک زندگی خود دچار بحران شدیدی شده و بررسی رفتارهای مختلف هردو، اختلافات فرضی آنها را آشکار می‌کند. این زوج از سال ۲۰۰۹ با هم هستند و از سال ۲۰۱۷ ازدواج کرده‌اند و رابطه خوب و باثبات آنها همواره مثال زدنی بوده، به همین دلیل است که این شایعات باعث شگفتی شده است.

این بحران از ۳۰ اکتبر زمانی که مسی همسرش را در مراسم توپ طلا ناراحت کرد، مورد توجه قرار گرفت. علاوه بر این رسانه‌ها افزودند «آنتونلا مسی را روی صحنه همراهی نکرد.» رسانه دیگری که این خبرها را منتشر کرد تلسینکو بود: «گونزالو واسکس روزنامه‌نگار آرژانتینی یکی از کسانی بود که بمب را پرتاب کرد: آنها فاش کردند که مسی و آنتونلا با یک بحران جدی روبرو خواهند شد.»

این شایعات در شبکه‌های اجتماعی قوت گرفته و بحث زیادی در این مورد به وجود آمده و هواداران نظرات مختلفی در این رابطه دارند: «فکر نمی‌کنم مسی اجازه دهد رابطه‌اش اینطور پیش برود»، «آنها امید عشق ابدی هستند»، «محال است چنین اتفاقی بیافتد»، «مسی در داخل و خارج از زمین الگوست او جلوی این اتفاقات را خواهد گرفت.»

تاکنون نه لئو مسی و نه آنتونلا روکوزو به این موضوع اشاره نکرده‌اند، با این حال، این سفر جدید بار دیگر تردیدهایی را در مورد رابطه این زوج ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

  • روز جادویی لیونل مسی و خانواده در دنیای دیزنی +ویدیو
  • عجیب و باورنکردنی؛ مسی به همسرش خیانت کرد؟
  • خبری که دنیا را ناراحت می‌کند؛ لیونل مسی از همسرش جدا می‌شود؟

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir