استقلال هر روز تحت فشارتر از دیروز/ صدرنشینی آبی‌ها کار نکونام را سخت‌تر کرده است

استقلال هر روز تحت فشارتر از دیروز/ صدرنشینی آبی‌ها کار نکونام را سخت‌تر کرده است
شناسه خبـر : ۱۲۴۴۶۹ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

شنیدن صحبت‌های کارشناسان فوتبالی در رادیو و تلویزیون مشخص می‌کند تیم استقلال هفته به هفته با شرایط سخت‌تری باید به میدان برود.

تداوم صدرنشینی در فصلی که چندین تیم با خریدهای آنچنانی توانستند خودشان را جزو مدعیان قهرمانی معرفی کنند کار آسانی نیست.

جواد نکونام و شاگردانش حالا و با توجه به حواشی به وجود آمده در زمین اصفهان (جنگ و جدل با فیلمبرداری که باشگاه مجبور شد به خطرش ویدیو منتشر کند) می‌دانند که چرا و به چه علت تا این حد استقلال تحت فشار است.

پایین آمدن استقلال از صدر جدول قطعاً خواسته رقبای این تیم است و طبیعتاً برای این مهم دست از هیچ تلاشی نمی‌کشند که این رسم فوتبال حرفه ای است.

وقوع اتفاقات عجیب و غریب دور و بر زمین چمن ورزشگاه فولادشهر و شنیدن حرف‌های اعضای کادر فنی تیم استقلال و یک روز بعد از این ماجراها شکایت ذوب آهن از استقلال، نشان می‌دهد این تیم در زمین حریف شرایط بازی‌های سال‌های گذشته مقابل ذوب آهن را نداشته و یا اگر داشته به شدت استقلال را تحت تاثیر قرار داده است.

حالا و با ۲۳ امتیازی شدن تیم استقلال در پایان هفته یازدهم در حالی که برخی تیم‌ها هنوز همچون خود استقلال تعداد بازی‌هایشان کم است می‌تواند دو جنبه مثبت و منفی را برای استقلال داشته باشد. جنبه مثبت این موضوع بالا رفتن روحیه و انگیزه بازیکنان برای تداوم این وضعیت برای استقلال است و بر بخش منفی این موضوع می‌توان به حواشی و مشکلات بیشتر در هفته‌های آینده از سوی رقبایی که این تیم پیش رو دارد مربوط شود.

استقلال حالا بعد از یک بازی بیرون از خانه مقابل ذوب آهن باید در دیدار بعدی مقابل فولاد خوزستان نیز در زمین اهواز به میدان برود کار دشواری که نشان می‌دهد تیم نکونام هفته به هفته بیش از پیش تحت فشار قرار می‌گیرد.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir