درخواست ستاره «فرار از زندان» از بازیکن منچستریونایتد؛ به لیورپول بیا!

درخواست ستاره «فرار از زندان» از بازیکن منچستریونایتد؛ به لیورپول بیا!
شناسه خبـر : ۱۲۴۴۶۶ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

دومینیک پرسل، ستاره سریال پرطرفدار فرار از زندان از الخاندرو گارناچو خواست که به لیورپول بیاید.

الخاندرو گارناچوی ۱۹ ساله یکی از بهترین گل‌های تاریخ لیگ برتر را در پیروزی ۳-۰ یونایتد مقابل تافی‌ها به ثمر رساند. او به هوا پرید و توپ را با قیچی برگردان زیبایی وارد دروازه جردن پیکفورد کرد.

دومینیک پرسل که نقش لینکلن باروز را در سریال پرطرفدار فرار از زندان بازی کرد از تصویر خالکوبی شده خودش بر بازوی گارناچو استفاده کرد و در اینستاگرام از او خواست که به لیورپول بپیوندد. او عکس قیچی برگردان گارناچو را به اشتراک گذاشت و زیر آن نوشت: «خب اگر صورت من، البته واضح‌تر بگویم صورت لینکلن باروز (فرار از زندان) روی بدن کسی خالکوبی شده باشد، من آدم متواضعی هستم پس قابل شما را ندارد گارناچو. می‌توانم بگویم که وقتی الخاندرو یکی از بهترین گل‌های لیگ برتر انگلیس را به ثمر رساند من هم به ناچار آنجا بودم. تبریک به تو پسر و هواداران منچستریونایتد. چه لحظه زیبایی. شانسی برای انتقال به لیورپول وجود دارد؟ (ایموجی‌های خنده)»

سریال فرار از زندان برنامه تلویزیونی مورد علاقه گارناچو بوده و او تصویر مایکل اسکافیلد، لینکلن باروز و شخصیت شرور تی‌بگ را روی بازوی دست راستش تتو کرده است. 

گل آکروباتیک تماشایی الخاندرو بی شک بهترین گل فصل است و گری نویل آن را بهترین گلی می‌داند که تا به حال دیده است. حتی روی کین از این بازیکن جوان به خاطر گل درخشانش تمجید کرد. گارناچو به خاطر عملکرد تماشایی خود در پیروزی حساس منچستریونایتد جایزه بهترین بازیکن مسابقه را دریافت کرد. یونایتد چهارشنبه شب با گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا روبرو می‌شود و این بازی می‌تواند سرنوشت آنها را در مرحله حذفی تعیین کند.

بیشتر بخوانید:

  • استوک‌های زننده زیباترین گل فصل به یک کودک رسید/ اشک‌های پسربچه پس از دریافت هدیه ارزشمند +ویدیو
  • عکس| مسی بازیکنی که ادای رونالدو را درآورد آنفالو کرد!/ رونالدو این کار را نمی‌کند چون باشخصیت است

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir