نزاع مرگبار دو کارتن خواب

نزاع مرگبار دو کارتن خواب
شناسه خبـر : ۱۲۴۴۶۱ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

محاکمه مرد کارتن خواب که به خاطر ۷۰۰ هزار تومان دوستش را آتش زده و کشته بود به دلیل حضور نداشتن مادر مقتول به جلسه دیگری موکول شد.

به گزارش موج خبر، صبح ۱۸ اردیبهشت سال گذشته پیکر نیمه جان و سوخته مرد ۴۰ ساله‌ای به بیمارستان منتقل و به خاطر شدت جراحات به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد اما دو روز بعد فوت کرد.

پس از آن مأموران تحقیقات خود را برای یافتن سرنخی از این ماجرا آغاز کردند و در نتیجه مشخص شد که مقتول سال‌ها کارتن خواب بوده و در جریان اختلاف با یکی از دوستانش در منطقه بازار تهران قربانی شده است.

با افشای این ماجرا پلیس به ردیابی عامل جنایت پرداخت و سیروس ۴۷ ساله را شناسایی و بازداشت کرد. سیروس که خود از معتادان متجاهر بود پس از دستگیری به آتش افروزی منجر به قتل دوستش اعتراف کرد.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در این جلسه متهم به جایگاه رفت و در تشریح ماجرا به قضات گفت: من و مقتول کارتن خواب بودیم و در خرابه‌های حوالی بازار زندگی می‌کردیم. او همیشه قلدری می‌کرد و با تهدید چاقو هم کتکم می‌زد و هم پول هایم را می‌گرفت. روز قبل از ماجرا مقداری پول به دست آورده بودیم و سر تقسیم آن به اختلاف خوردیم. او ۷۰۰ هزار تومان از پولم را نمی‌داد. به همین خاطر ساعت ۹ صبح به پمپ بنزین رفتم و یک بطری بنزین خریدم و به سراغش رفتم. من قصد داشتم او را بترسانم تا پولم را بدهد به همین خاطر بنزین را روی بدنش خالی کردم اما حواسم نبود که کمی آن طرف‌تر چند معتاد به خاطر مصرف مواد مخدر پیک نیک روشن کرده‌اند.

همان موقع او به سمتم حمله کرد و من فرار کردم که به یکباره آتش گرفت و روی زمین افتاد. من قصد کشتن دوستم را نداشتم.

قضات دادگاه ادامه جلسه را به خاطر حضور نداشتن مادر قربانی که تنها ولی دم است به روزهای آینده موکول کردند.

منبع: روزنامه ایران

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir