محاکمه تازه داماد به اتهام قتل کینه جویانه

محاکمه تازه داماد به اتهام قتل کینه جویانه
شناسه خبـر : ۱۲۴۴۴۷ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹

پسر جوانی که به خاطر یک اختلاف قدیمی دوستش را در جشن تولد برادرزاده‌اش به قتل رسانده بود بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش موج خبر، پاییز سال ۱۴۰۱ مأموران پلیس در جریان یک درگیری مرگبار در یکی از مناطق جنوبی تهران قرار گرفتند و بلافاصله راهی محل جنایت که خانه‌ای قدیمی بود شدند.

پس از بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد درگیری در خانه‌ای رخ داده که میهمانان زیادی برای تولد یک نوزاد دور هم جمع شده بودند و در این میان امیر 25 ساله دوستش مهیار را با ضربه‌های چاقو از پا درآورده و از آنجا متواری شده است.

در ادامه جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران ردیابی و دستگیری امیر را در دستور کارشان قرار دادند و در نهایت موفق شدند او را چند ساعت بعد بازداشت کنند.

وی پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل دوستش اعتراف کرد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: ما از دوستان دوران کودکی هم بودیم و باهم بزرگ شدیم. من مهیار را مثل برادرم می‌دانستم اما او از اعتمادم سوء‌استفاده کرد و زمانی که نوجوان بودیم خواهر 6 ساله‌ام را مورد آزار و اذیت قرار داد.

وقتی متوجه این موضوع شدم باور نمی‌کردم‌ اما کینه زیادی ازاو به دل گرفتم و همیشه به دنبال فرصتی بودم تا انتقام بگیرم که روز تولد برادرزاده‌ام شرایطی پیش آمد که فکر کردم بهترین زمان برای انتقام‌گیری است.

به همین خاطر وقتی میهمانان زیادی به خانه برادرم آمده بودند با مهیار تماس گرفتم و گفتم من با برادرم قهر کرده‌ام و دلم می‌خواهد حالا که فرزندش متولد شده با او آشتی کنم.

بعد از مهیار خواستم به خانه برادرم بیاید و با پادرمیانی ما را آشتی بدهد. نیم ساعت بعد مهیار آمد و پس از چند دقیقه در مقابل همه میهمانان او را با چاقو زدم و حالا هم از کارم پشیمان نیستم. او مستحق مرگ بود و اگر زنده می‌ماند بازهم او را می‌کشتم.

با اعتراف صریح متهم و بازسازی صحنه جرم پرونده تکمیل و برای او به اتهام قتل عمد کیفرخواست صادر و برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی محاکمه شود.

این در حالی است که مادر مقتول برای متهم که به تازگی ازدواج کرده بود درخواست حکم قصاص کرده است.

منبع: روزنامه ایران

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir