طارمی از اینتر و هر تیم بزرگ دیگری دور می‌شود؟/ ستاره ایرانی به این دلیل شاید در پورتو بماند

طارمی از اینتر و هر تیم بزرگ دیگری دور می‌شود؟/ ستاره ایرانی به این دلیل شاید در پورتو بماند
شناسه خبـر : ۱۲۴۴۴۳ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷

رئیس پورتو گفت مهدی طارمی پیشنهاد ۱۰ میلیون یورو دستمزد سالانه از یک باشگاه دریافت کرده است و طبیعی است نگه داشتن او غیر ممکن باشد.

مهدی طارمی فصل پایانی حضور خود را در تیم پورتو سپری می‌کند و رئیس این باشگاه گفته است تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران غیر ممکن است به این خاطر این بازیکن از باشگاهی پیشنهاد دریافت کرده که سالانه ۱۰ میلیون یورو به او دستمزد می‌دهد.

سوال مهم اینجاست این بازیکن در تعطیلات زمستانی اردوی تیم پورتو را ترک می‌کند یا اجازه می‌دهد فصل به پایان برسد و به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم جدید شود؟

مانع بزرگی بر سر انتقال مهدی طارمی به تیم جدید به وجود آمده است. مهدی طارمی به هر تیمی‌ملحق شود نزدیک به یک ماه در اردوی تیم جدید حاضر نخواهد بود، به این خاطر که برای همراهی تیم ملی در جام ملت‌ها راهی دوحه می‌شود. از سویی تیم خواهان مهدی طارمی اگر تنها چند ماه صبر کند در تعطیلات تابستانی این بازیکن را به عنوان بازیکن آزاد بخدمت خواهد گرفت و دیگر نیاز نیست به باشگاه پورتو پولی بدهد. هر چند باشگاه پورتو دوست دارد این نقل و انتقال در زمستان انجام شود تا به حداقل سود از فروش مهدی طارمی دست پید کند.

این‌ها ممکن است تیم خواهان مهدی طارمی را ترغیب کند دست نگه دارد و در تعطیلات زمستانی برای خرید این بازیکن هزینه کند. البته که قانون به مهدی طارمی اجازه می‌دهد در ژانویه یعنی زمستان با تیم جدید قرارداد امضاء کند و در ژوئن یعنی تابستان راهی تیم جدید شود. 

 مهدی طارمی در یک محفل خصوصی اعلام کرده است حاضر به پاسخ مثبت به تیم‌های عربستانی نیست و فوتبال خود را دراروپا دنبال خواهد کرد.

در همین ارتباط بخوانید: این باشگاه به طارمی سالیانه ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان حقوق می‌دهد/ رئیس اعتراف می‌کند؛ جلوی پیشنهاد ستاره پورتو نمی‌شود ایستادگی کرد!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir