اقدام عجیب و مشکوک علیه پرسپولیس و سپاهان!/ یک تیم دیگر را مدعی صعود کردند؛ وداع سرخ‌پوشان پایتخت با آسیا؟

اقدام عجیب و مشکوک علیه پرسپولیس و سپاهان!/ یک تیم دیگر را مدعی صعود کردند؛ وداع سرخ‌پوشان پایتخت با آسیا؟
شناسه خبـر : ۱۲۴۴۱۴ سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

تیم العین شکست عجیب و مشکوکی را برابر تیم پاختاکور ازبکستان محتمل شد.

ساعاتی پیش هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در حالی به پایان رسید که تیم پاختاکور با بردی شگفت‌انگیز مقابل العین، روز پایانی این دور را تحت‌تاثیر خود قرار داد.

نکته جالب در مورد برد بزرگ نماینده ازبکستان، تغییرات عجیب و غریب در ترکیب اصلی تیم العین بود که این تیم را کاملا بی‌شباهت به تیم هفته گذشته کرد و باعث شد تا پاختاکور در تقابل با تیم دوم العین به بردی مهم دست یابد.

جالب است بدانید از بین بازیکنانی که هفته گذشته توانستند برد ۳-۰ برابر شباب الاهلی را رقم بزنند، هیچکسی در زمین حضور نداشت و هرنان کرسپوی آرژانتینی با تیمی کاملا جدید به مصاف حریف ازبکستانی رفت تا به نوعی این سه امتیاز را به پاختاکور هدیه کند.

با این نتیجه پاختاکور ۷ امتیازی شد و پشت سر العین در رتبه دوم گروه قرار گرفت. حالا پاختاکور که شانس چندانی برای صعود به عنوان برترین تیم سوم نداشت، کاملا به جدول بازگشته و می‌تواند معادلات را برای چهار تیم دیگر و به خصوص پرسپولیس و سپاهان تغییر بدهد.

نکته مهم در مورد پاختاکور این است که این تیم هفته آینده در دیدار با الفیها عربستان، شانس بسیار خوبی دارد تا یک برد دیگر را این بار در خانه رقم بزند و ۱۰ امتیازی شود تا در این صورت احتمال صعود خود را هم افزایش دهد.

هم اکنون نوف‌باخور و سپاهان با ۱۰ امتیاز و پرسپولیس و الشارجه با ۸ امتیاز بالاتر از پاختاکور هستند اما نکته مهم این است که در هفته پایانی سپاهان دیداری دشوار با الاتحاد خواهد داشت که اگر با شکست این تیم همراه شود و پاختاکور برد پرگلی برابر الفیها رقم بزند، معادلات را به سوی دیگری خواهد برد.

از طرف دیگر تیم نوف‌باخور بازی آسانی مومبای سیتی هند خواهد داشت و احتمالا ۱۳ امتیازی خواهد شد. از سوی دیگر تیم الشارجه هم احتمالا با شکست الفیصلی اردن ۱۱ امتیازی خواهد شد و پاختاکور نیز به ۱۰ امتیاز خواهد رسید. به این ترتیب و باتوجه به تفاضل گل مطلوب سپاهان که احتمالا این تیم را بالاتر از پاختاکور جای خواهد داد، اگر پرسپولیس نتواند الدحیل را شکست دهد، باید با لیگ قهرمانان آسیا وداع کند.

بیشتر بخوانید: مهاجم استقلالی سوپرگل زد و ۴ نشان داد! +ویدیو

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir