رحمتی: اتفاق خوب برای نساجی کسب ۶ یا ۷ امتیاز در لیگ قهرمانان بود

رحمتی: اتفاق خوب برای نساجی کسب ۶ یا ۷ امتیاز در لیگ قهرمانان بود
شناسه خبـر : ۱۲۴۴۱۲ سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: تیم جوان و تازه راه‌یافته به لیگ قهرمانان آسیای نساجی اتفاق خوبی بود که از این مسابقات شش یا هفت امتیاز کسب کند و تجربه خوبی به دست بیاورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی موج خبر، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری بعد از بازی نساجی مقابل مومبای سیتی در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023، اظهار داشت: همانطور که در نشست خبری قبل از بازی گفته بودم هر دو تیم با شرایط مشابه روبه‌رو بودند و شانسی برای صعود به مرحله بعدی نداشتند. تیم جوان و تازه راه‌یافته به لیگ قهرمانان آسیای نساجی اتفاق خوبی بود که از این مسابقات شش یا هفت امتیاز کسب کند و تجربه خوبی به دست بیاورد.

وی افزود: تمرینات خوبی را در مدت تعطیلی لیگ انجام دادیم. لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های ملی مطمئناً نیاز به تجربه دارد.  تیمم در پنج بازی سه اخراجی داده است و هر بار بازیکن تیمم اخراج شده، با دو سه جلسه محرومیت روبه‌رو شده است. با تیم جوانی که داشتیم دستم خالی بود. شاید برخی از عزیزان گفتند نساجی می‌تواند یا باید از گروهش صعود کند، ولی چیزی که یک تیم لازم دارد، تجربه است و متأسفانه عدم تجربه و جوان بودن بازیکنان‌مان به ما لطمه زد. همانطور که مومبای سیتی بازیکن خارجی‌اش را نیاورد ما نیز چهار پنج بازیکن جوان را به زمین فرستادیم که اولین بار بود در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کردند. شرایط بازی نرمال بود و خوب بازی می‌کردیم تا اینکه بی‌احتیاطی و بی تجربگی اتفاق افتاد و بازیکن تیم‌مان اخراج شد و تحت فشار قرار گرفتیم. در مجموع از نتیجه خوشحال نیستم و باید خیلی بیشتر کار کنیم و هنوز هیچ کاری در آسیا و لیگ انجام نداده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش در پنج دیدار قبلی خود در آسیا سه اخراجی داده است، گفت: بی‌تجربگی!

ادامه دارد ...

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir