خبرورزشی‌گردی| حمایت قاطع عابدزاده از کریم باقری؛ حسودها چشم دیدن محبوبیت آقاکریم را نداشتند

خبرورزشی‌گردی| حمایت قاطع عابدزاده از کریم باقری؛ حسودها چشم دیدن محبوبیت آقاکریم را نداشتند
شناسه خبـر : ۱۲۴۴۱۰ سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

احمدرضا عابدزاده سنگربان فراموش‌نشدنی تیم ملی و پرسپولیس ۱۳ سال قبل در گفت‌وگویی با خبرورزشی به نکات جالبی پیرامون بازی ایران و استرالیا در ملبورن و همچنین کریم باقری اشاره کرد.

۱۳ سال قبل روز هفتم آذر ماه سال ۱۳۸۹ در آستانه سالگرد جدال تاریخی ایران و استرالیا به سراغ احمدرضا عابدزاده رفتیم. شخصی که بدون هیچ شک و تردیدی نقش بسیار مهمی در خلق حماسه ملبورن و صعود رویایی ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه داشت.

عابدزاده با اشاره به اتفاقات آن بازی به خبرورزشی گفت: واقعا آن مسابقه برای همه مردم و حتی خود ما ماندگار و مملو از خاطره است. باور کنید مردم هنوز هم هرگاه من را می‌بینند در مورد آن بازی سوال می‌پرسند. واقعا اتفاقات عجیب و غریبی به وقوع پیوست و البته خیلی خوشحالم که تیم ملی فوتبال ایران توانست چنین خاطره ارزشمندی را برای مردم به یادگار بگذارد.

در آن مقطع که این مصاحبه انجام شد، کریم باقری که روزهای پایانی دوران فوتبال خود را سپری می‌کرد به خاطر برخی دلخوری‌ها حاضر به ادامه حضور در تمرینات پرسپولیس نبود و به نوعی قهر کرده بود. عابدزاده به این مسئله هم واکنش نشان داد و با انتقاد از اتفاق مذکور گفت: کریم باقری چهره‌ای ماندگار در فوتبال ایران است و زحمات بسیار زیادی برای تیم ملی و پرسپولیس کشیده است. او واقعا توانمند است و خالصانه کار می‌کند اما متاسفانه عده‌ای افراد حسود چشم دیدن موفقیت و محبوبیت او را نداشتند.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir