معدل پرسپولیس ۱۷ است؛ امسال بهتر از ۱۵ نمی‌گیرد!/ شانس قهرمانی در آسیا؟ پیش‌بینی سخت است

معدل پرسپولیس ۱۷ است؛ امسال بهتر از ۱۵ نمی‌گیرد!/ شانس قهرمانی در آسیا؟ پیش‌بینی سخت است
شناسه خبـر : ۱۲۴۳۸۶ سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران به معدل تیمی پرسپولیس نمره ۱۵ داد.

بیژن ذوالفقارنسب در ارزیابی از بازی تیم پرسپولیس برابر النصر در دور برگشت، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و پرسپولیس با توجه به امکانات محدودی که نسبت به تیم النصر داشت عملکرد خوبی را از خود ارائه داد و حتی موقعیت‌های خوبی داشتند که اگر گل می‌شد شرایط بهتری برای پرسپولیس رقم می‌خورد. البته نتیجه مساوی آن هم در خانه حریف بد نیست.

وی گفت: پرسپولیس از نظر ساختار تیمی نسبت به ۲ سال گذشته خیلی تغییر کرده و سطح بازیکنان آن نسبت به تغییراتی که داشته افت پیدا کرده است. به طوری که اگر بخواهیم به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس چند سال گذشته نسبت به امسال نمره بدهیم به اعتقاد من معدل تیمی پرسپولیس در ۲ سال گذشته ۱۷ است و امسال بهتر از عدد ۱۵ نمی‌توان به آن نمره داد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: با وجود این که پرسپولیس در حال حاضر از بازیکنان جوان، کم تجربه و با مهارت و توانایی پایین برخوردار است و برابر تیم النصر که هزینه زیادی کرده، بازیکنان مطرح و خوبی دارد و در خانه خود بازی می‌کرد و شرایطش بهتر از پرسپولیس بود، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت و نتیجه خوبی کسب کرد.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: بازی برابر النصر در دور برگشت روحیه و اعتماد به نفس خوبی را به پرسپولیس داد و سبب شد تا بازیکنان در شرایط بهتری خود را برای بازی‌های بعدی آماده کنند.

وی ادامه داد: اگر پرسپولیس از موقعیت‌هایی که در این بازی کسب کرد به خوبی استفاده می‌کرد شرایط روحی بازیکنان خیلی بهتر می‌شد. به هر صورت برای بازی‌های بعدی بازیکنان باید با تمرکز و دقت بیشتری بازی کنند تا به راحتی امتیاز از دست ندهند و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را دارد، افزود: قضاوت در این زمینه با توجه به این که شرایط تیم‌ها در هر بازی تغییر پیدا می‌کند، سخت است.

بیشتر بخوانید: انتقاد شدید یک پرسپولیسی از مهاجم خارجی سرخ‌ها؛ او کار دربیاور نیست/ بازیکنان پرسپولیس در باد بازی با النصر نخوابند!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir