استقبال مردم از سفرهای هوایی 2درصد رشد پیدا کرده است

استقبال مردم از سفرهای هوایی 2درصد رشد پیدا کرده است
شناسه خبـر : ۱۲۴۳۷۲ سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگا‌ه‌ها و ناوبری هوایی کشور با اشاره به اینکه بر اساس برنامه هفتم توسعه، فرودگاه جدید احداث نمی‌شود، گفت: واگذاری فرودگاه‌ها به بخش خصوصی نیز از دیگر محورهای برنامه هفتم توسعه است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، محمد حسین آجیلیان امروز در حاشیه تودیع و معارفه مدیر فرودگاه شهدای خرم‌‌آباد در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌ها میزان سفرهای هوایی از ۳ درصد به ۵ درصد افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: در حالی که استقبال مردم از سفرهای هوایی افزایش پیدا کرده است، اما با توجه به تحریم‌ها، تعداد ناوگان‌های موجود با تعداد مسافر همخوانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های زیادی که برای ساخت هواپیمای مسافری انجام گرفته اما تاکنون این مساله تحقق پیدا نکرده است.

مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور با اشاره به اینکه فرودگاه‌های کشور برای برقراری پرواز با مشکلی مواجه نیستند، گفت: ۹ فرودگاه کشور بین المللی، ۲۳ فرودگاه مرز هوایی و مابقی محلی هستند.

آجیلیان بیان کرد: بر اساس برنامه هفتم توسعه، فرودگاه جدید احداث نمی‌شود، واگذاری فرودگاه‌ها به بخش خصوصی نیز از دیگر محورهای برنامه هفتم توسعه است.

پایان پیام/ 

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir