کربکندی: ساختار دفاعی تیم ملی درست نشود در جام ملت‌ها با مشکل مواجه می‌شود/ مردم می‌خواهند این تیم حداقل به فینال آسیا برسد

کربکندی: ساختار دفاعی تیم ملی درست نشود در جام ملت‌ها با مشکل مواجه می‌شود/ مردم می‌خواهند این تیم حداقل به فینال آسیا برسد
شناسه خبـر : ۱۲۴۳۴۶ سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، اگر مشکل ساختار دفاعی این تیم حل نشود، شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا کار سختی خواهد داشت.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی موج خبر، در واکنش به انتقادهایی که از تیم ملی، بعد از بازی برابر ازبکستان صورت گرفت، اظهار داشت: ما یک نیمه خیلی خوب داشتیم، ولی در نیمه دوم به قول سرمربی تیم همه راه رفتند. من معتقدم مهدی طارمی و سردار آزمون حتی از موقعیت‌های 50 درصدی هم گل می‌سازند، ولی نگرانی من در خط دفاعی است. به‌عنوان مثال اگر رامین رضاییان نفوذ می‌کند باید جای خالی او پر شود، ولی شما دیدید که یکی از گل‌ها را از سمت او خوردیم.

 

وی ادامه داد: خط دفاعی و ساختار دفاعی ما برای بازی‌های بزرگ و سخت قدرتمند نیست و همه می‌دانند که این جام ملت‌ها هم یکی از سخت‌ترین جام‌ها خواهد بود که حتی نمی‌توان تیم‌های درجه دوی آسیا را هم دست‌کم گرفت. اگر ساختار دفاعی ما درست نشود قطعاً در جام ملت‌ها با مشکل مواجه خواهیم شد. 

کربکندی درباره صحبت‌های حمید مطهری که گفته بود، یکسری از صحبت‌ها تخریبی است و این خیانت به تیم ملی محسوب می‌شود، تصریح کرد: هضم صحبت‌های حمید مطهری بسیار سخت است و اگر فکر کنیم همه دشمن ما هستند اشتباه بزرگی کردیم. اگر من انتقاد می‌کنم قرار نیست سرمربی تیم ملی شوم یا سودی از این انتقاد ببرم. همه دوست دارند تیم ملی نتیجه بگیرد و اگر انتقادی هم می‌کنند برای کمک به تیم ملی است.

 

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «آیا ایران می‌تواند شانس اول قهرمانی در جام ملت‌ها باشد؟»، گفت: قطعاً امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی بیشتر از هر شخصی دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد و در جهت رسیدن به این هدف تلاش می‌کند. از طرفی مردم هم انتظار بالایی از تیم ملی دارند و می‌خواهند حداقل این تیم را در فینال آسیا ببینند. به اعتقاد من اگر مشکلات ساختار دفاعی حل نشود کار سختی خواهیم داشت، ولی تیمی داریم که می‌تواند نتایج خوبی بگیرد و خودش را به مراحل پایانی برساند. 

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir