نتیجه تعطیلی پی‌درپی لیگ برتر؛ بازیکنان سابق استقلال رباط پاره کردند

نتیجه تعطیلی پی‌درپی لیگ برتر؛ بازیکنان سابق استقلال رباط پاره کردند
شناسه خبـر : ۱۲۴۳۰۰ سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

این‌روزها خبرهای خوبی از اردوی تیم های لیگ برتری به گوش نمی رسد و مداوم می شنویم که بازیکنان تیم ها رباط پاره می کنند که یکی از دلایل تعطیلی پی در پی بازی های لیگ برتر است.

این فصل لیگ برتر به هر بهانه ای تعطیل می شود. اردوی تیم امید، بازی های تیم ملی، بازی های لیگ قهرمانان آسیا و در نتیجه تیم ها تا اکنون چند بار بدنسازی کرده اند.

جدا از پارگی رباط در هفته های ابتدایی خبرهای تلخ جدیدی به گوشمان رسیده است. سبحان خاقانی بازیکن فصل گذشته تیم استقلال که در ابتدای فصل راهی تیم ذوب آهن شد رباط پاره کرده است. مرتضی تبریزی بازیکن سابق استقلال هم مشکوک به پارگی رباط است. قرار است این بازیکن در روزهای آتی و بعد از کاهش التهاب پا از پای خود ام ار آی بگیرد و متوجه مصدومیتش شود. به تازگی محمد حسین مردامند بازیکن تیم استقلال هم از ناحیه رباط آسیب دیده است و گفته می شود علیرضا باویه بازیکن تیم فولاد هم با مشکل رباط مواجه شده است.

بدون شک یکی از دلایل تعطیلی های پی در پی لیگ برتر است. تصمیم گیرندگان در سازمان لیگ اصلا متوجه این موضوع نیستند تعطیلی های پی در پی چه آسیبی می تواند به بازیکنان و حتی کیفیت فنی بازی ها بزند.   

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir