"روح مستقل" حاصل تحقیق در کتاب‌های علمی رونمایی شد

"روح مستقل" حاصل تحقیق در کتاب‌های علمی رونمایی شد
شناسه خبـر : ۱۲۴۲۹۷ سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

نویسنده کتاب روح مستقل گفت: برای تحقیق این کتاب در ۲۶ کتاب علمی تحقیقات وسیع انجام شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر، کتاب روح مستقل نوشته ناهید حبیبی در مجموعه فرهنگی هنری سرچشمه رونمایی شد.

قاسم تبریزی، نویسنده و پژوهشگر تاریخ، در این مراسم طی سخنانی به تحقیقات صورت گرفته در تألیف کتاب روح مستقل اشاره کرد و گفت: در این اثر که پیرامون روح و مرگ صحبت شده از 26 کتاب از کتب علما تحقیقات انجام شده است.

او با تأکید بر لزوم جهاد تبیین اظهار داشت: در این برهه از زمان که جهاد تبیین وجود دارد نویسندگان باید با قلم رسالت خود را انجام دهند و دشمن را اینگونه ناکام کنند؛ همان طور که در دوران هشت سال دفاع مقدس، نویسندگان توانستند این کار را با درایت و دلیری انجام دهند.

تبریزی ادامه داد: زنان در عرصه فرهنگی فعالیت‌های گوناگون دارند و می‌توان آن را یکی از ارزش‌های اسلامی دانست.

در ادامه این مراسم ناهید حبیبی، مؤلف کتاب روح مستقل، طی سخنانی به انجام پژوهش‌هایی در تألیف کتاب اشاره کرد و گفت: از دوران کودکی در موضوعات اعتقادی بسیار علاقمند بودم و همچنین در مجلات مختلف شروع به نوشتن کردم. پس از آن تألیف کتاب روح مستقل را آغاز کردم.

او ادامه داد: مخاطبان کتابم عموم مردم هستند و طوری این کتاب را نوشتم که همه رده‌های سنی بتوانند کتاب را مطالعه کنند و قابل فهم برای همگان باشد.

حبیبی با بیان اینکه کتاب در روح و بدن انسان بسیار تأثیرگذار است، تأکید کرد: نویسنده باید در نوشتن بسیار دقت کند، چون کتاب می‌تواند بر خود مخاطب و زندگی او بسیار اثرگذار باشد. در عین حال بانوان باید در عرصه‌های مختلف فرهنگی فعالیت مستمر داشته باشند تا بتوانند برای آینده کشور مفید واقع شوند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir