تشریح برنامه‌های ایام فاطمیه در پلدختر

تشریح برنامه‌های ایام فاطمیه در پلدختر
شناسه خبـر : ۱۲۴۲۲۸ دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پل‌دختر برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه در این شهرستان را تشریح کرد.

محمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در پل‌دختر اظهار کرد: برنامه‌ها و اقدام‌های ایام فاطمیه در شهرستان پیرو شعار محوری امسال در این ایام با عنوان «مادم مظلومه بود و یاور مظلومان» برگزار و اجرا می‌شود.

 وی افزود: بر این اساس برپایی نمایشگاه مادرانه با موضوع عفاف و حجاب و ایستگاه سلامت معنوی در محل برگزاری نمازجمعه به مناسبت ایام فاطمیه در شهرستان پل‌دختر برگزار می‌شود.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی  پل‌دختر گفت: پاتوق فاطمی در مدارس با برگزاری مراسم عزاداری ویژه ایام فاطمیه توسط  دختران حاج قاسم از برنامه‌های این اداره در پل‌دختر است.

وی افزود: سفره نذر فاطمه با پخت و توزیع غذای گرم در مساجد و تکایا، برگزاری روضه فاطمی در قالب مراسم و مجالس خانگی از دیگر برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه در پل‌دختر است.

محمودی یادآور شد: همچنین به مناسبت ایام فاطمیه مداح ، سخنران، مبلغ و مبلغه به مدارس، مساجد و مجالس روضه نذر فاطمی در سطح شهرستان در راستای ترویج فرهنگ فاطمی و سیره زندگی ائمه (ع) به ویژه بانوی ۲ عالم فاطمه زهرا(س) اعزام می‌شود.

وی افزود: در این راستا از سخنرانان و مداحان برجسته استانی و کشوری  برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی پل‌دختر گفت: این اداره به مناسبت ایام فاطمیه به فضا‌سازی محیطی با نصب پارچه و پرچم‌های سیاه در سطح شهر، مساجد و سردرب اداره‌ها، تکایا و حسینیه‌های مذهبی اقدام کرد.

وی افزود: جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی در راستای برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های ایام فاطمیه در زمینه دسته ‌روی و عزاداری و نشست هم‌اندیشی شبکه تبلیغ (مبلغین و مبلغات) در شهرستان برگزار شد.

محمودی یادآور شد: در این جلسه مقرر شد سه‌شنبه‌های مهدوی در هفتم، چهاردهم و بیست و یکم آذرماه جاری با رویکرد ختم صلوات برگزار شود.

 وی افزود: همچنین برگزاری مراسم‌های ختم قرآن در خانه‌های قرآنی و موسسات، مراسم عزاداری و جلسه‌های خانگی تلاوت قرآن نیز در ایام فاطمیه توسط روحانیون مستقر و عزاداری توسط امامان جماعات در پلدختر برگزار می‌شود.

پایان پیام/

 

 

 

 

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir