خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی افشا کرد: به من التماس کردند سرمربی تیم ملی شوم/ در دوره کیروش نه پیشرفتی کرده‌ایم نه نتیجه گرفته‌ایم!

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی افشا کرد: به من التماس کردند سرمربی تیم ملی شوم/ در دوره کیروش نه پیشرفتی کرده‌ایم نه نتیجه گرفته‌ایم!
شناسه خبـر : ۱۲۴۲۱۸ دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

امیر قلعه‌نویی سرمربی اسبق استقلال که هم‌اکنون هدایت تیم ملی را بر عهده دارد، آذر ماه سال ۱۳۹۱ در مورد اولین دوره حضورش در جمع ملی‌پوشان و وضعیت تیم ملی تحت هدایت کارلوس کیروش حرف‌های عجیبی بر زبان آورده بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در آذر ماه سال ۱۳۹۱ شرایط خوبی نداشت و کارلوس کیروش به واسطه شکست مقابل لبنان و ازبکستان طی کمتر از سه ماه، به‌شدت زیر تیغ انتقادات قرار گرفته بود. در آن مقطع استقلال اتفاقا خوب نتیجه می‌گرفت و به همین خاطر زمزمه‌هایی مبنی بر جانشینی امیر قلعه‌نویی به جای کیروش برای سه دیدار باقی‌مانده مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مطرح بود. اتفاقی که البته رخ نداد و با خود کارلوس مقتدرانه به جام جهانی صعود کردیم اما امیر قلعه‌نویی که در آن مقطع سرمربی استقلال بود، روز ششم آذر ماه سال ۹۱ در گفت‌وگو با خبر ورزشی حرف‌های جالبی پیرامون تیم ملی زد.

امیر قلعه‌نویی در واکنش به شایعه حضورش در تیم ملی گفت: در دوره کارلوس کیروش ما نه پیشرفتی کرده‌ایم و نه نتیجه گرفته‌ایم ولی با این وجود من معتقدم او همچنان باید سرمربی تیم ملی بماند. در تابستان سال ۱۳۸۵ تمایلی به پذیرفتن سمت مربیگری تیم ملی نداشتم و دلم می‌خواست حالا که پس از ۳ سال توانسته‌ام استقلال را به قهرمانی لیگ برتر برسانم و لیگ قهرمانان آسیا در پیش است، در این تیم بمانم ولی خدا شاهد است به من التماس کردند که بیا و سرمربیگری تیم ملی را قبول کن. من هم به خاطر مملکت قبول کردم. در زمستان سال ۸۹ دوباره به من گفتند سرمربی تیم ملی بشو و در بازی با روسیه روی نیمکت بنشین اما گفتم اجازه بدهید همین علیرضا منصوریان تیم را ببرد.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir