واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه حضور برانکو به جای گل‌محمدی

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه حضور برانکو به جای گل‌محمدی
شناسه خبـر : ۱۲۴۲۰۷ دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

پیرو انتشار شایعه مذاکرات انجام شده با برانکو ایوانکوویچ یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که همراه کاروان این تیم در ریاض حضور دارد در هتلی مستقر است که تعدادی از خبرنگاران همراه با کاروان تیم پرسپولیس نیز در آن اقامت دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبر ورزشی به ریاض، شهریاری در مواجهه با این پرسش که آیا بحث موضوع جانشینی برانکو ایوانکوویچ به جای یحیی از سوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دنبال می‌شود یا نه؟ توضیح داد: «خیر! تحت هیچ شرایطی به این مسائل فکر نمی‌کنیم و اصلاً چنین موضوعی مطرح نیست».

این مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: «باشگاه پرسپولیس و همه اعضای هیئت مدیره تمام قد از آقای گل محمدی حمایت می‌کنند و تحت تاثیر این اخبار و شایعات قرار نخواهند گرفت».

این عضو بلند پایه باشگاه پرسپولیس گفت:«تیم ما امشب بازی مهمی در پیش دارد و مطرح کردن این قبیل شایعات در چنین شرایطی به هیچ عنوان درست نیست. هرچند که کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس باهوش‌تر از این حرف‌ها هستند که تحت تاثیر این قبیل مسائل و حواشی قرار بگیرند».

یادآور می‌شود؛ تیم پرسپولیس امشب و ساعت ۲۱:۳۰ در زمین اختصاصی باشگاه النصر به مصاف این تیم خواهد رفت.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir