خبرورزشی‌گردی| ادعای جالب نکونام: من باید مرد سال فوتبال آسیا می‌شدم/ حقم را خوردند

خبرورزشی‌گردی| ادعای جالب نکونام: من باید مرد سال فوتبال آسیا می‌شدم/ حقم را خوردند
شناسه خبـر : ۱۲۴۲۰۳ دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

جواد نکونام پس از این‌که در آذر ماه سال ۱۳۹۲ در عین شایستگی از رسیدن به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا باز ماند، واکنش تندی به این اتفاق نشان داد.

در حالی که جواد نکونام به عنوان یکی از مهمانان ویژه مراسم انتخاب برترین‌های سال ۲۰۱۳ به مالزی دعوت شده بود و با توجه به صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی و نقشی که جواد در راه رسیدن ما به برزیل ۲۰۱۴ ایفا کرد، بسیاری از گمانه‌زنی‌ها بر این بود که نکونام بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۳ می‌شود و تیم ملی فوتبال کشورمان هم عنوان برترین تیم قاره را به خود اختصاص خواهد داد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نه تنها تیم ملی ایران را بهترین تیم آن سال انتخاب نکرد بلکه در کمال تعجب همگان روی نام سرمربی کنونی استقلال هم قلم قرمز کشید! نکونام در همان مالزی نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و ششم آذر ماه سال ۱۳۹۲ به خبرورزشی گفت: حق من و تیم ملی فوتبال ایران را این‌جا خوردند؛ ما مقتدرانه به جام جهانی صعود کردیم و تیم ملی فوتبال کشورمان باید به عنوان بهترین تیم فوتبال سال آسیا انتخاب می‌شد و خود من هم باید بهترین بازیکن سال می‌شدم. این اتفاق حق من بود اما اتفاقاتی این‌جا رخ می‌دهد که فوتبالی نیست! ما باید در سطح کلان فوتبال آسیا نفوذ داشته باشیم تا مانع این حق‌خوری‌ها شویم.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir