گل‌محمدی با دست خالی مقابل رونالدو/ وضعیت عجیب روی نیمکت پرسپولیس

گل‌محمدی با دست خالی مقابل رونالدو/ وضعیت عجیب روی نیمکت پرسپولیس
شناسه خبـر : ۱۲۴۱۷۶ دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

با آسیب دیدگی محمد عمری و سپس سرماخوردگی سعید صادقی بدشانسی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ادامه پیدا کرد.

در شرایطی که محمد عمری دو روز قبل از سفر به عربستان آسیب دید شب قبل از بازی با النصر مشخص شد سعید صادقی هم سرماخورده و شاید نتواند در این مسابقه به میدان برود.

البته پرسپولیس تا لحظه آخر و قبل از اعلام لیست بازی منتظر شرایط صادقی خواهد ماند اما اگر او و عمری به این بازی بزرگ نرسند دست یحیی در فاز حمله بسته‌تر خواهد شد.

با در نظر گرفتن بازی رفت پرسپولیس در صورت غیبت عمری و صادقی چهار مهره خود در فاز حمله را در اختیار نخواهد داشت چا که یاسین سلیمانی و وحید امیری هم در بازی رفت مثل صادقی و عمری به میدان رفته بودند.

در چنین شرایطی حتی اگر عالیشاه جای صادقی را پر کند و با تغییر سیستم  یحیی جای عمری در ترکیب خالی نباشد باز هم پرسپولیس در فاز حمله نیروهای تهاجمی بسیار ناچیزی خواهد داشت.

در واقع اگر عمری و صادقی به بازی امشب نرسند پرسپولیس فقط نبیل باهویی، میلاد سورگی و امید فهمی جوان را به عنوان مهره‌های تهاجمی روی نیمکت خواهد داشت که در مقابل تیم پرستاره‌ای مثل النصر مثال بارز یک جدال نابرابرخواهد بود. 

البته سورگی و باهویی در بازی‌های قبلی به میدان رفته‌اند اما طبیعتا در این بازی بزرگ شاید کارایی لازم را نداشته باشند.فهمی هم که حتی در لیگ برتر یک دقیقه بازی نکرده و کاملا بی تجربه است.

بیشتر بخوانید: ماموریت سخت یحیی به این بازیکن برای مهار رونالدو

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir