مورینیو: کیفیت آزمون دیوانه‌کننده‌ است/ بازی سردار فقط یک ایراد دارد

مورینیو: کیفیت آزمون دیوانه‌کننده‌ است/ بازی سردار فقط یک ایراد دارد
شناسه خبـر : ۱۲۴۱۱۹ دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۵

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از برتری مقابل اودینزه تمجید جالبی از سردار آزمون داشت.

رم در بازی هفته سیزدهم سری A به مصاف اودینزه رفت و در بازی‌ خانگی با گل‌های جانلوکا مانچینی، پائولو دیبالا و استفان الشعراوی ۳-۱ پیروز شد.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از بازی در گفتگو با میکروفون DAZN در مورد گل تساوی اودینزه و عملکرد تیمش گفت: بله، دریافت گل تقصیر ماست. بازی را نبستیم اما خوشبختانه و به لطف عملکرد خودمان واکنش خوبی نشان دادیم. نیمکت امروز خوب بود و بازیکنان زیادی بودند که می‌توانستند به تیم کمک کنند و به خوبی هم پیش رفت.

مورینیو درباره اینکه پس از گل سوم تیمش یکی از توپ جمع‌کن‌ها را در آغوش گرفت، گفت: برای گلی که سرنوشت بازی را مشخص کرد، خوشحالی کردم. پس از تعویض‌ها کمی استحکام را در دفاع از دست دادیم، حتی در دقیقه ۸۵ سازماندهی دفاعی ما اعتماد به نفس خوبی به من نمی‌داد. گل سوم به نوعی پرونده بازی را بست و در آن لحظه آرام شدم. شادی پس از گل با یک توپ جمع کن خوشبختانه این یک کودک بود و نه یک پلیس یا یک زن، او اولین کسی بود که در مقابلم دیدم.

مورینیو درباره اینکه سردار آزمون، پائولو دیبالا و روملو لوکاکو روی گل دوم اثرگذار بودند اما از ابتدای بازی کنار هم حضور نداشتند، همچنین گفت: تیم کمی نامتعادل بود، فقط به این دلیل که ماهیت بازی پائولو و آزمون دارای نظم و سازماندهی دفاعی عالی نیست. آزمون مشخصات بازیکنی را دارد که من دوستش دارم، اما او هنوز برخی آیتم‌ها برای تبدیل شدن به "بازیکن مورینیو" در فاز انتقال به دفاع را در اختیار ندارد. او کیفیت دیوانه کننده‌ای دارد و امروز می‌خواهم بگویم که بازیکنان خوبی روی نیمکت داشتم.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir