رونالدو و بیرانوند را رها کنید؛ رونالدو و سرلک را بچسبید!

رونالدو و بیرانوند را رها کنید؛ رونالدو و سرلک را بچسبید!
شناسه خبـر : ۱۲۴۰۶۶ یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

یکی از جذاب‌ترین جدال‌های بازی النصر و پرسپولیس در عربستان، تقابل مجدد میلاد سرلک و کریستیانو رونالدو خواهد بود.

پرسپولیس در دیدار حساس رفت خود برابر النصر با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد. نقطه عطف این مسابقه اخراج میلاد سرلک بود. این بازیکن در نیمه اول با از دست دادن تعادل خود مجبور شد با خطای هند یک موقعیت را از حریف بگیرد و یک اخطار را به جان بخرد. سرلک در نیمه دوم در میانه میدان یک خطای بی‌مورد روی کریستیانو رونالدو انجام داد و داور با کارت زردی سخت‌گیرانه این بازیکن را جریمه کرد تا پرسپولیس ۱۰نفره شود و پس از آن دو بار دروازه‌اش باز شد.

این اخراج به قدری یحیی گل محمدی را عصبانی کرد که در نشست خبری پس از بازی ضمن انتقاد از اشتباه میلاد سرلک اظهار داشت: بازی تحت تاثیر اتفاقات بدی شروع شد. ابتدا ترابی مصدوم شد و سپس سرلک مصدوم شد. متاسفانه بعد از این اتفاقات روی یک گل‌به‌خودی، گل را دریافت کردیم. اگر هرکدام از این اتفاقات رخ نمی‌داد، شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. سرلک روی یک اشتباه بچه‌گانه اخراج شد و واقعا کارمان را سخت‌تر کرد.

حرف یحیی گل محمدی پربیراه هم نبود؛ در روزی که هافبک ملی‌پوش قرمزها نمایش ضعیفی جلوی کریس رونالدو و همبازیانش داشت، با انجام دو خطا کارت قرمز گرفت. هر چقدر خطای اولی، حیاتی بود، سرلک با حرکتی بچه‌گانه مرتکب خطای دوم شد – و گرفتن دو کارت زرد از زمین اخراج شد. جالب اینکه سرلک کارت زرد دوم را به خاطر خطا روی کریس رونالدویی گرفت که بعد از برخورد با سرلک، تا حدودی پیاز داغ ماجرا را زیاد کرد!

علیرضا بیرانوند اما در برنامه فوتبال برتر دست به افشاگری زد و گفت: به نظر من صحبت‌های کریستیانو رونالدو بین دو نیمه و هنگام رفتن به رختکن، با حرف زدن با داور مسابقه این اتفاق را رقم زد. رونالدو به داور گفت اینها مُچ پای من را نشانه رفته‌اند و وقتی پای میلاد در شروع نیمه دوم به مچ پای رونالدو خورد داور میلاد را اخراج کرد... البته من فکر می‌کنم داور نمی‌دانست میلاد کارت زرد دارد وگرنه شاید دوباره کارت نمی‌داد!

حالا تقابل مجدد میلاد سرلک و مسبب اصلی اخراجش از بازی رفت، می‌تواند صحنه‌های جالبی را خلق کند. میلاد سرلک این بار نه تنها باید مراقب ساق‌های فوق ستاره پرتغالی باشد بلکه باید انتقام بازی رفت و آن اخراج را هم بگیرد!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir