تصاویر| ابعاد تازه از درگیری لفظی گواردیولا و ستاره لیورپول/ پپ: اتفاقی نیفتاد!

تصاویر| ابعاد تازه از درگیری لفظی گواردیولا و ستاره لیورپول/ پپ: اتفاقی نیفتاد!
شناسه خبـر : ۱۲۳۹۳۳ شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

لیورپول و منچسترسیتی در اتحاد به مصاف هم رفتند و به تساوی رضایت دادند اما بلافاصله بعد از سوت پایان بازی مربی سیتی و بازیکن قرمزپوش با هم درگیر شدند.

داروین نونیس و پپ گواردیولا بلافاصله پس از تساوی ۱-۱ منچسترسیتی مقابل لیورپول با یکدیگر درگیر شدند.

چند ثانیه پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی در اتحاد، دوربین‌ها روی نونیس ۲۴ ساله خشمگین زوم شدند که با گواردیولای ۵۲ ساله درگیر شده بود و یورگن کلوپ و سایر اعضای تیم لیورپول سعی می‌کردند او را عقب بکشند.

نونیس و گواردیولا در ابتدا با هم دست دادند و سپس بازیکن لیورپول چند کلمه‌ای به مربی سیتی گفت. کلوپ سریعاً بازیکن خود را از آنجا دور کرد اما گواردیولا واکنش نشان داد و دو نفر همچنان درگیری لفظی را ادامه دادند. پیتر دروری، مفسر اسکای اسپورت گفت: «ظاهراً جملات ناخوشایندی بین آنها رد و بدل شده است. داروین نونیس و گواردیولا باهم درگیر شدند و بقیه مجبور شدند آن دو را از هم جدا کنند.»

همانطور که گواردیولا با برخی از کارکنان لیورپول بحث می‌کرد دروری اضافه کرد: «گواردیولا به دنبال توجیه کردن است.» اما سرمربی سیتی در مصاحبه بعد از بازی این حادثه را کم‌اهمیت جلوه داد و به سادگی پاسخ داد: «هیچ چیزی آنجا اتفاق نیافتاد.»

 ارلینگ هالند در نیمه اول با پنجاهمین گل خود در لیگ برتر منچسترسیتی را پیش انداخت. او با گلزنی در این بازی سریع‌تر از هر کس دیگری در تاریخ لیگ برتر به ۵۰ گل رسید و تنها در ۴۸ بازی به این رقم دست پیدا کرد، یعنی ۱۷ بازی کمتر از رکورددار قبلی: اندی کول.

اما لیورپول در ۱۰ دقیقه پایانی پاداش استقامت خود را گرفت و کار را به تساوی کشاند. ترنت الکساندر آرنولد یک شوت به گوشه پایینی شلیک کرد تا یک امتیاز را برای میهمانان به ارمغان بیاورد. با این نتیجه من‌سیتی برتری یک امتیازی خود را نسبت به لیورپول در صدر جدول لیگ برتر حفظ می‌کند.

گری نویل، کارشناس شبکه اسکای اسپورت، بعد از تساوی لیورپول مقابل منچسترسیتی گفت: «لیورپول بهتر و بهتر می‌شود. آنها یک گام رو به جلو برداشتند و اعتماد به نفس‌شان بالاتر می‌رود. یورگن کلوپ واقعاً به استقامت تیمش افتخار خواهد کرد. سیتی در بهترین حالت خود نبود و این تساوی برای آنها حس شکست داشت.» جیمی کرگر اسطوره قرمزها اضافه کرد: «شکی نیست که لیورپول در حال ساخت تیمی قدرتمند است. فکر نمی‌کنم هیچ یک از تیم‌ها به اندازه کافی برای بردن بازی تلاش کرده باشد.»

بیشتر بخوانید:

  • لیورپول در اتحاد یک امتیاز برداشت و فرار کرد!/ نبرد میلیمتری پپ و کلوپ برنده نداشت
  • چرا جان هنری لیورپول را خرید؟/ از شباهت به بوستون تا رقابت جدی با شیاطین‌سرخ

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir